Skera Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++]Wiele wątków korzystających z tej samej funkcji. » 2013-12-07 18:07:19 Witam. Ucząc się C++ postanowiłem zrobić 2 programy, serwer i klient, korzystając z Socks i wątków. Podczas połączenia się klienta do serwera, serwer stworzyłby wątek na funkcji odbierającej żądania od klienta. Problem w tym, że dla każdego klienta ma to być jedna i ta sama funkcja, a przynajmniej z tego co wywnioskowałem rozłącza poprzedniego klienta. Nie wiem jak to zrobić. Na WinSocku i Wątkowaniu nie znam się, wszelkie informacje i kod, który zmodyfikowałem znalazłem tu: http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinAPI-C++/Zaawansowane/Winsock/371, a o wątkach tu: http://cpp0x.pl/artykuly/?id=8. Kompilator błędów nie wywala, tylko jeżeli połączy się 2 klientów to sygnały od pierwszego połączonego klienta nie dochodzą. Nagłówek: server.h #ifndef head_h #define head_h #ifndef gSOCKET1 #define gSOCKET1 #include <winsock2.h> #include <windows.h> #endif
class gameClient { char BuforOdbioru[ 32 ]; char BuforOdbioru2[ 32 ]; char BuforWysylu[ 32 ]; char BuforWysylu2[ 32 ]; static int lGraczy; public: char nick[ 15 ]; int id; HANDLE watek; SOCKET polaczenie; gameClient( SOCKET client ) : polaczenie( client ) { memset( BuforWysylu, 0, strlen( BuforWysylu ) ); memset( BuforOdbioru, 0, strlen( BuforOdbioru ) ); lGraczy++; id = lGraczy; } int Wyslij( char * ); int Odbierz(); int Rozlacz(); friend void gOdbieraj( void * ); }; class gSocket { char * IP; int Port; SOCKET mainSocket; char BuforOdbioru[ 32 ]; char BuforWysylu[ 32 ]; int Clients = 0; public: gSocket(); int Host( char *, int ); int Odbieraj(); };
Plik z wątkowaniem: #include <cstdio> #include <cstdlib> #include "server.h" #include <winsock2.h> #include <windows.h> #include <iostream> #include <process.h>
using namespace std;