[C++] Przeniesienie "serwera" (konsolowego) z windows pod linux/bsd Code::Blocks.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-23 00:54
Skera Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Przeniesienie "serwera" (konsolowego) z windows pod linux/bsd Code::Blocks. » 2013-12-13 17:39:07 Witam. Ostatnio trochę się bawię socketami itd, wszystko fajnie, ale chciałbym postawić aplikację ala "serwer" i podłączyć się z kilku różnych komputerów (np. od znajomego). U siebie nie mogę, gdyż mój dostawca internetu (Toya) blokuje możliwość zalogowania się do panelu administracyjnego i odblokowania portów. Zostaje więc moje konto shell (w MyDevil.net), na którym jest FreeBSD. I tu mam problem gdyż całkowicie nie wiem jak się do tego zabrać, chociażby od strony środowiska (Code::Blocks). Co muszę ustawić w nim aby sama aplikacja kompilowała się pod BSD/Linux? Jakie zmiany występują w programowaniu pod dane systemy (np czy jest <iostream>, jak nie czym to zastąpić)? Kodu raczej nie potrzeba bo to są pytania ogólne w każdym wypadku przenoszenia na inny system. |
|
pekfos |
» 2013-12-13 17:54:07 Biblioteki standardowe są pod każdym systemem. W przypadku socketów (WinSock?), musisz tylko zmienić kilka wywołań i dołączane nagłówki. |
|
Skera Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-13 17:59:40 Tak, WinSock. A jeżeli chodzi o samo środowisko? Bo bym nawet spróbował zwykłe HelloWorld. Co muszę zmienić w opcjach żeby plik był kompilowany np .sh? |
|
DejaVu |
» 2013-12-23 00:54:25 Musisz sobie zainstalować na wirtualną maszynę np. FreeBSD (jeżeli FreeBSD jest docelowym systemem) i skompilować na niej źródła. |
|
« 1 » |