Gra napisana w Allegro 5 nie chce się uruchamiać na niektórych komputerach
Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-15 12:18
Gabes |
» 2013-12-14 22:59:56 Przeproś procesory intela i zmień tytuł posta. Nie sprawdzasz czy można utworzyć okno. #include <allegro5/allegro_native_dialog.h> ALLEGRO_DISPLAY * display = NULL; ... ... ... display = al_create_display( 1920, 1080 ); if( !display ) { al_show_native_message_box( display, "NULL", "NULL", "Nie mogę utworzyć okna!", NULL, ALLEGRO_MESSAGEBOX_ERROR ); return 0; } Nie każdy monitor, ekran obsługuje Full HD. Kompilacja to jedno a uruchomienie drugie. |
|
ToNieJa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-15 11:49:27 Nic się nie zmieniło po dodaniu tych kilku linijek. MessageBox się nie wyświetla, tylko dalej ten sam błąd wypisany na konsoli. Zmiana rozmiarów okna też nie pomogła. A co do procesorów intela to chyba faktycznie muszę im zwrócić honor bo uruchomiłem dzisiaj grę na komputerze z AMD i efekt był ten sam co na intelu. W czym zatem może być problem?
EDIT: Ups, ale ja jestem ogarnięty... Kompilowałem do innego pliku, niż ten z którego uruchamiałem. Problem rozwiązany, faktycznie chodziło o rozdzielczość. Dzięki wszystkim za pomoc. |
|
Gabes |
» 2013-12-15 12:18:08 Uruchomiłem twoją grę zmniejszając rozdzielczość ekranu. Przy Full HD wyskakuje u mnie ten sam błąd co u ciebie. Taki sam błąd jest gdy próbuję uruchomić najprostszy kod z rozdzielczością 1920x1080 pikseli. Wnioski nasuwają się same. Popróbuj z: al_set_new_display_flags( ALLEGRO_FULLSCREEN_WINDOW ); //uruchomi się w aktualnej rozdzielczości ekranu. jak i z prostym kodem w Full HD abyś mógł wykluczyć inne przyczyny. Edycja: spóźniłem się, no ale nic to -miłej niedzieli życzę wszystkim.:) |
|
1 « 2 » |