[Irrlicht] poruszanie obiektu według osi lokalnej
Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-24 12:34
DejaVu |
» 2009-08-25 23:13:24 Sam nie wiesz co chcesz osiągnąć. |
|
kijek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-26 00:40:10 Bradzo dobrze wiem, co chcę osiągnąć, jednak najwyraźniej nie potrafię tego przedstawiś. Zamieszczam więc paczkę, w której są dwie aplikacje, jedna wyklikana w Blender Game Engine, a druga pisana w Irrlicht. W pierwszej przedstawione jest to, co chcę uzyskać, w drugiej to, jak to wygląda. Link: http://www.sendspace.pl/file/98254f5d65dc0817fbfe070 |
|
DejaVu |
» 2009-08-26 02:49:00 Zgodnie z tym co napisałeś w poście chcesz uzyskać efekt taki jak jest w grze FPP. Jeśli twierdzisz, że to co napisałem jest bzdurą to ja Ci nie pomogę.
/edit: Twój przykład który dałeś zatytułowany 'tak jest' nie działa. Brakuje dll'ek irrlichta. A to co dałem jest dokładnie tym czego potrzebujesz. Obiekt możesz obracać wokół własnej osi, jak również przesuwać go w dowolne miejsce nie ruszając kamery. |
|
manfred |
» 2009-08-24 11:58:53 Super. Musisz się tym chwalić?
//Gdzie pytanie? //tz |
|
manfred |
» 2009-08-24 12:34:20 Ty. Chwalisz się, że masz jakiś problem. Normalnie się wtedy zadaje jakieś pytanie, ale w twoim poście jest tylko stwierdzenie. |
|
1 « 2 » |