Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht] poruszanie obiektu według osi lokalnej

Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-24 12:34
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2009-08-25 23:13:24
Sam nie wiesz co chcesz osiągnąć.
P-9863
kijek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-26 00:40:10
Bradzo dobrze wiem, co chcę osiągnąć, jednak najwyraźniej nie potrafię tego przedstawiś. Zamieszczam więc paczkę, w której są dwie aplikacje, jedna wyklikana w Blender Game Engine, a druga pisana w Irrlicht. W pierwszej przedstawione jest to, co chcę uzyskać, w drugiej to, jak to wygląda. Link: http://www.sendspace.pl/file/98254f5d65dc0817fbfe070
P-9864
DejaVu
» 2009-08-26 02:49:00
Zgodnie z tym co napisałeś w poście chcesz uzyskać efekt taki jak jest w grze FPP. Jeśli twierdzisz, że to co napisałem jest bzdurą to ja Ci nie pomogę.

/edit:
Twój przykład który dałeś zatytułowany 'tak jest' nie działa. Brakuje dll'ek irrlichta. A to co dałem jest dokładnie tym czego potrzebujesz. Obiekt możesz obracać wokół własnej osi, jak również przesuwać go w dowolne miejsce nie ruszając kamery.
P-9865
manfred
» 2009-08-24 11:58:53
Super. Musisz się tym chwalić?

//Gdzie pytanie? //tz
P-19221
manfred
» 2009-08-24 12:34:20
Ty. Chwalisz się, że masz jakiś problem. Normalnie się wtedy zadaje jakieś pytanie, ale w twoim poście jest tylko stwierdzenie.
P-19222
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2