sfml 2.1 problem z niszczeniem obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-02 21:54
oval Temat założony przez niniejszego użytkownika |
sfml 2.1 problem z niszczeniem obiektów » 2014-01-01 09:47:13 Witam, Jestem początkujący, więc proszę na mnie nie krzyczeć :P Napisałem taką grę: http://pastebin.com/9WT95Z1vGra zawiesza się po usunięciu obiektu(destruktor tej klasy się uruchamia, ale chwilę po tym "program przestaje odpowiadać"). Domyślam się, że jest to spowodowane tym, że na końcu programu mam kod: for( int i = 0; i < ilekulek; i++ ) { a[ i ]->update(); Window.draw( a[ i ]->rect ); }
z tym, że niektóre obiekty a[ i ] zostały wcześniej w pętli głównej usunięte. Jak obejść taki problem ?[/i] |
|
RazzorFlame |
» 2014-01-01 14:45:02 Najpierw wszystkie wskaźniki z tabeli "a" ustawiaj na NULL, obsługuj w pętlach wskaźniki, które nie są ustawione na NULL i przy niszczeniu obiektu, wskaźnik z tabeli ustawiaj z powrotem na NULL. Możesz też użyć vectora. |
|
bingo009 |
» 2014-01-01 23:12:35 Najprościej to chyba będzie przechowywać każdey obiekt w vector i po jego usunięciu kasować go z tego vectora. |
|
RazzorFlame |
» 2014-01-02 15:03:47 Najprościej to chyba będzie przechowywać każdey obiekt w vector i po jego usunięciu kasować go z tego vectora. |
Napisałem to post wyżej, po co powtarzać dokładnie to samo? |
|
oval Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-02 21:54:10 Dziękuję za pomoc,śmiga ;) |
|
« 1 » |