Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

sfml 2.1 problem z niszczeniem obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-02 21:54
Autor Wiadomość
oval
Temat założony przez niniejszego użytkownika
sfml 2.1 problem z niszczeniem obiektów
» 2014-01-01 09:47:13
Witam,
Jestem początkujący, więc proszę na mnie nie krzyczeć :P
Napisałem taką grę:
http://pastebin.com/9WT95Z1v
Gra zawiesza się po usunięciu obiektu(destruktor tej klasy się uruchamia, ale chwilę po tym "program przestaje odpowiadać").
Domyślam się, że jest to spowodowane tym, że na końcu programu mam kod:
C/C++
for( int i = 0; i < ilekulek; i++ )
{
    a[ i ]->update();
    Window.draw( a[ i ]->rect );
}
 z tym, że niektóre obiekty
a[ i ]
 zostały wcześniej w pętli głównej usunięte.
Jak obejść taki problem ?[/i]
P-100813
RazzorFlame
» 2014-01-01 14:45:02
Najpierw wszystkie wskaźniki z tabeli "a" ustawiaj na NULL, obsługuj w pętlach wskaźniki, które nie są ustawione na NULL i przy niszczeniu obiektu, wskaźnik z tabeli ustawiaj z powrotem na NULL. Możesz też użyć vectora.
P-100834
bingo009
» 2014-01-01 23:12:35
Najprościej to chyba będzie przechowywać każdey obiekt w vector i po jego usunięciu kasować go z tego vectora.
P-100904
RazzorFlame
» 2014-01-02 15:03:47
Najprościej to chyba będzie przechowywać każdey obiekt w vector i po jego usunięciu kasować go z tego vectora.
Napisałem to post wyżej, po co powtarzać dokładnie to samo?
P-100942
oval
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-02 21:54:10
Dziękuję za pomoc,śmiga ;)
P-100996
« 1 »
  Strona 1 z 1