Pisanie własnego silnika gry
Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-26 15:30
manfred |
» 2009-08-24 21:31:04 Całego języka? Po kiego...? Całego C++ nie zna NIKT na całym świecie, bo to jest niemożliwe... |
|
manfred |
» 2009-08-24 22:20:10 To Dante pisał o znajomości całego języka... @up: SOA#1, u mnie działa. I nie przepraszaj, ten_zuy to nick używany tylko po to, żeby jakiś był (bo na Fanaela jest baniak), a normalnie to trza używać właśnie Fanael. A crayze pisze, tylko za Chiny nie umiem go przekonać, żeby się zabrał za czwartą część, pewnie za parę dni ruszy (_!_) i wróci do pisania. |
|
manfred |
» 2009-08-24 23:09:26 |
|
manfred |
» 2009-08-25 22:07:42 Dokończy - właśnie zwalczył piękne bugi w kodzie do tego kursu, więc chyba ma zamiar pisać dalej.
BTW - Wyjaśnisz mi, czemu takie nastawienie do Microsoftu jest ostatnio takie popularne wśród dzieciarni? Akurat DX jest porządną biblioteką, nawet lepszą niż OpenGL (ach, narażam się). O właśnie - czemu większość gier używa DX, skoro to takie straszne niedobro? |
|
manfred |
» 2009-08-25 23:48:40 Sam nie wiem jak rozumieć twój post ;). Słuchaj, w Australii jeden facet opatentował koło. I co, jego też już nie lubisz? A dx nigdy nie będzie dostępny na wszystkie systemy operacyjne - w końcu nic takie nie jest. W zasadzie to jest dostępna na wszystkie systemy operacyjne - wszystkie, których się używa w gamingu. Czyli Windows i to wszystko. |
|
manfred |
» 2009-08-26 15:30:32 @admin & Proxym: Proszę pisać po polsku - "Linuksa"... |
|
1 2 « 3 » |