[SFML 2.1] Jak używać mapCoordsToPixel()?
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-01 21:30
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Jak używać mapCoordsToPixel()? » 2014-01-04 21:29:09 Muszę sprawdzić w jakim miejscu ja scenie znajduje się myszka. Chciałem do tego użyć convertCoords, ale w SFML 2.1 na jej miejsce weszło mapCoordsToPixel. Kombinowałem i patrzałem w dokumentacji (której zbytnio nie rozumiem, bo jest po angielsku), ale dalej nie rozumiem, może mi ktoś to wytłumaczyć. |
|
pekfos |
» 2014-01-04 21:48:17 Podajesz współrzędne punktu sceny i otrzymujesz współrzędne punktu na ekranie. |
|
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-05 19:22:40 A mapPixelToCoords? |
|
pekfos |
» 2014-01-05 19:59:56 Jak wyżej, tylko odwrotnie.. |
|
DejaVu |
» 2014-01-15 20:43:59 Wydaje mi się, że był taki temat na forum. http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=12339 sf::Vector2i pixelPos = sf::Mouse::getPosition( window );
sf::Vector2f worldPos = window.mapPixelToCoords( pixelPos );
|
|
ktos-tam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-01 20:37:44 To co piszecie wyklucza się nawzajem, ale dzięki za pomoc, poczytałem trochę w dokumentacji i znalazłem to - sf::Mouse::getPosition(), gdzie jako parametr można podać okno, jako punkt odniesienia |
|
DejaVu |
» 2014-02-01 21:30:41 Nie wiem w którym miejscu, no ale spoko. Skoro rozwiązany problem to zamykam. |
|
« 1 » |