Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Jak używać mapCoordsToPixel()?

Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-01 21:30
Autor Wiadomość
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] Jak używać mapCoordsToPixel()?
» 2014-01-04 21:29:09
Muszę sprawdzić w jakim miejscu ja scenie znajduje się myszka. Chciałem do tego użyć convertCoords, ale w SFML 2.1 na jej miejsce weszło mapCoordsToPixel. Kombinowałem i patrzałem w dokumentacji (której zbytnio nie rozumiem, bo jest po angielsku), ale dalej nie rozumiem, może mi ktoś to wytłumaczyć.
P-101179
pekfos
» 2014-01-04 21:48:17
Podajesz współrzędne punktu sceny i otrzymujesz współrzędne punktu na ekranie.
P-101180
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-05 19:22:40
A mapPixelToCoords?
P-101287
pekfos
» 2014-01-05 19:59:56
Jak wyżej, tylko odwrotnie..
P-101290
DejaVu
» 2014-01-15 20:43:59
Wydaje mi się, że był taki temat na forum.

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

http://cpp0x.pl/forum/temat/​?id=12339

C/C++
// get the current mouse position in the window
sf::Vector2i pixelPos = sf::Mouse::getPosition( window );

// convert it to world coordinates
sf::Vector2f worldPos = window.mapPixelToCoords( pixelPos );
P-102270
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-02-01 20:37:44
To co piszecie wyklucza się nawzajem, ale dzięki za pomoc, poczytałem trochę w dokumentacji i znalazłem to - sf::Mouse::getPosition(), gdzie jako parametr można podać okno, jako punkt odniesienia
P-103780
DejaVu
» 2014-02-01 21:30:41
Nie wiem w którym miejscu, no ale spoko. Skoro rozwiązany problem to zamykam.
P-103796
« 1 »
  Strona 1 z 1