Początki tworzenia gier
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-09 22:13
Rebis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Początki tworzenia gier » 2014-01-09 20:50:19 Witam, od września jestem uczniem liceum, w klasie matematyczno-informatycznej i wraz z kilkoma kolegami, chcielibyśmy zacząć robić pierwsze kroki w kierunku robienia gier. W szkole mało robimy w kierunku "tworzenia", a za to bardziej kierujemy się w stronę olimpiady, dlatego stwierdziliśmy, że od nowego roku chcemy zacząć się uczyć z jakiegoś kursu książkowego lub internetowego, który odpowiadał by naszemu poziomowi. Jesteśmy naprawdę zapaloną grupą i mimo braku wiedzy zaczęliśmy już robić prymitywne imitacje gier w konsoli (np. kółko i krzyżyk, albo coś a'la gra paragrafowa), jednak nasze ambicje są dużo większe. Jako że nie wiem jaki kurs wybrać, chciałbym was poprosić o pomoc w wyborze, a żeby wam to ułatwić dodam, że znamy podstawy, takie jak: tablice zmiennych, pętla for i while, proste funkcje i teraz zaczynami tablice znakowe. Liczę na waszą pomoc ;) |
|
Parapet |
» 2014-01-09 21:46:28 C++(obiektowo) później jakieś gierki np. w sfml/Allegro po roku tworzenia gier 2d proponuję OpenGL. |
|
SeaMonster131 |
» 2014-01-09 22:05:25 po roku tworzenia gier 2d proponuję OpenGL |
Jeżeli autor chce pisać tylko gry, to lepiej zamiast OpenGL niech skorzysta z gotowego silnika. |
|
anonim |
» 2014-01-09 22:13:47 Zobacz kurs SFML 2.x na tej stronie. Bardzo przyjemna biblioteka |
|
« 1 » |