Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Początki tworzenia gier

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-09 22:13
Autor Wiadomość
Rebis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Początki tworzenia gier
» 2014-01-09 20:50:19
Witam, od września jestem uczniem liceum, w klasie matematyczno-informatycznej i wraz z kilkoma kolegami, chcielibyśmy zacząć robić pierwsze kroki w kierunku robienia gier. W szkole mało robimy w kierunku "tworzenia", a za to bardziej kierujemy się w stronę olimpiady, dlatego stwierdziliśmy, że od nowego roku chcemy zacząć się uczyć z jakiegoś kursu książkowego lub internetowego, który odpowiadał by naszemu poziomowi. Jesteśmy naprawdę zapaloną grupą i mimo braku wiedzy zaczęliśmy już robić prymitywne imitacje gier w konsoli (np. kółko i krzyżyk, albo coś a'la gra paragrafowa), jednak nasze ambicje są dużo większe. Jako że nie wiem jaki kurs wybrać, chciałbym was poprosić o pomoc w wyborze, a żeby wam to ułatwić dodam, że znamy podstawy, takie jak: tablice zmiennych, pętla for i while, proste funkcje i teraz zaczynami tablice znakowe. Liczę na waszą pomoc ;)
P-101711
Parapet
» 2014-01-09 21:46:28
C++(obiektowo) później jakieś gierki np. w sfml/Allegro po roku tworzenia gier 2d proponuję OpenGL.
P-101717
SeaMonster131
» 2014-01-09 22:05:25
po roku tworzenia gier 2d proponuję OpenGL
Jeżeli autor chce pisać tylko gry, to lepiej zamiast OpenGL niech skorzysta z gotowego silnika.
P-101720
anonim
» 2014-01-09 22:13:47
Zobacz kurs SFML 2.x na tej stronie.
Bardzo przyjemna biblioteka
P-101722
« 1 »
  Strona 1 z 1