aRusher |
» 2009-09-02 20:06:16 Chyba każdy widzi ,że to nie brail tylko język polski. No tak... Piszesz programy w języku polskim - to nie dziwota, że kompilator chyba nie widzi tego :D |
|
DejaVu |
» 2009-09-02 22:47:24 Wartość mx i my nie ulega zmianie jeśli warunek nie zostanie spełniony. Wniosek nasuwa się więc prosty - warunek nie jest spełniony. |
|
szyx_yankez Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-03 13:11:44 Jak to nie został spełniony jężeli wartosc zmiennej poziom zmienia swoją wartość na 1 I wczytuje sie bitmapa map1 to zn że zmienna poziom zmienila swoją wartość z 0 na 1 awic nie to zreszto pisalem jus o tym wczesniej
|
|
Rudy |
» 2009-09-03 13:43:42 Nie wiem, czy mówię dobrze, z allegro jestem zielony, ale może to być to: while( !key[ KEY_ESC ] ) { clear_to_color( bufor, makecol( 111, 133, 255 ) ); myszka(); show_mouse( map ); blit( map, bufor, 0, 0, 0, 0, map->w, map->h ); if( getpixel( map, mx + 32, my + 32 ) == makecol( 0, 0, 0 ) || getpixel( map, mx - 2, my - 2 ) == makecol( 0, 0, 0 ) ) { blit( nie, bufor, 0, 0, 100, 100, nie->w, nie->h ); } if( poziom == 0 ) { blit( map, bufor, 0, 0, 0, 0, map->w, map->h ); if( getpixel( map, mx + 32, my + 32 ) == makecol( 255, 0, 255 ) ) { poziom = 1; mx = 200; my = 900; } } if( poziom == 1 ) { blit( map1, bufor, 0, 0, 0, 0, map1->w, map1->h ); } blit( kursor, bufor, 0, 0, mx, my, kursor->w, kursor->h ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 1280, 1024 ); clear_keybuf(); } mx i my się zmienia. Ale po ponownym rozpoczęciu pętli funkcja "myszka" ustawia te wartości na wcześniejszej pozycji. A że tworzy się to w ułamek sekundy nie zauważasz, że wartości wskazywały to miejsce. |
|
malan |
» 2009-09-03 16:30:19 Pan Piotr maił chyba na myśli warunek w funkcji myszka. Wynikałoby z tego, że podczas kolizji mx=200, a my=900. |
|
szyx_yankez Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-03 19:28:37 Trudno nie da sie wiec zrezygnowałem z myszki i przeżuciłem sie na klawiature i tam chodzi .
|
|
aRusher |
» 2009-09-03 20:57:32 nie da sie Tia... Jak będziesz robił przygodówkę point&click, a myszki "nie da sie" użyć, też "przeżucisz" się na klawiaturę, bo "tam chodzi"? |
|
szyx_yankez Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-05 12:12:10 Robie gre w której będzie sie przechodzić labirynty więc mysle że klawiaturą lepiej i szybcjej będzie się je przechodzić. |
|
1 « 2 » 3 |