sfml 2.1 Event
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-14 10:25
Madrei Temat założony przez niniejszego użytkownika |
sfml 2.1 Event » 2014-01-14 10:25:00 Cześć mój problem to zrobienie przycisku za pomocą sf::Event. if( event.type == sf::Event::MouseButtonPressed && event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left ) Okno.close();
if( event.mouseMove.x > 325 && event.mouseMove.x < 475 && event.mouseMove.y > 200 && event.mouseMove.y < 250 ) Okno.close();
w ten sposób wszystko działa lecz jak zrobię tak: if( event.type == sf::Event::MouseButtonPressed && event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left && event.mouseMove.x > 325 && event.mouseMove.x < 475 && event.mouseMove.y > 200 && event.mouseMove.y < 250 ) Okno.close();
lub tak: if( event.mouseMove.x > 325 && event.mouseMove.x < 475 ) if( event.mouseMove.y > 200 && event.mouseMove.y < 250 ) if( event.type == sf::Event::MouseButtonPressed && event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left ) Okno.close();
i inne kombinacje powyższych to przestaje działać. Jak obejść pobieranie 1 Event-u podczas pętli ?? początek pętli: while( Okno.isOpen() ) { sf::Event event; while( Okno.pollEvent( event ) ) {
|
|
« 1 » |