[Box2D, SFML, C++] Kilka pytań
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-03 16:36
DejaVu |
» 2014-01-31 17:50:08 Nie znajdziesz takiego punktu, który załatwi Ci wszystkie przypadki. Musisz korzystać ze współrzędnych zapisanych w strukturach Box2D jeżeli chcesz mieć gwarancję poprawnego renderowania sceny niezależnie od stanu Box2D. |
|
kubawal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-31 17:53:32 Czyli jako pozycje obiektu muszę zawsze traktować jego środek? A w SF ustawiać pozycje przy pomocy setOrigin()? |
|
DejaVu |
» 2014-01-31 18:55:41 Nie. Do renderowania musisz wykorzystywać pozycje wierzchołków, które są zapisane w strukturach Box2D. Obiekty w Box2D nie są punktem materialnym tylko np. bryłą. Środek jest w tym momencie rzeczą względną - w szczególności jeżeli obiekt składa się z kilku brył. |
|
kubawal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-03 16:03:54 Sory, że cały czas wracam, ale sobie o tym zapomniałem. Jak mam obliczyć pozycje poszczególnych wierzchołków kształtów, skoro są one podane względem pozycji ciała? |
|
DejaVu |
» 2014-02-03 16:36:47 |
|
1 « 2 » |