Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D, SFML, C++] Kilka pytań

Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-03 16:36
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2014-01-31 17:50:08
Nie znajdziesz takiego punktu, który załatwi Ci wszystkie przypadki. Musisz korzystać ze współrzędnych zapisanych w strukturach Box2D jeżeli chcesz mieć gwarancję poprawnego renderowania sceny niezależnie od stanu Box2D.
P-103713
kubawal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-31 17:53:32
Czyli jako pozycje obiektu muszę zawsze traktować jego środek? A w SF ustawiać pozycje przy pomocy setOrigin()?
P-103714
DejaVu
» 2014-01-31 18:55:41
Nie. Do renderowania musisz wykorzystywać pozycje wierzchołków, które są zapisane w strukturach Box2D. Obiekty w Box2D nie są punktem materialnym tylko np. bryłą. Środek jest w tym momencie rzeczą względną - w szczególności jeżeli obiekt składa się z kilku brył.
P-103721
kubawal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-02-03 16:03:54
Sory, że cały czas wracam, ale sobie o tym zapomniałem.
Jak mam obliczyć pozycje poszczególnych wierzchołków kształtów, skoro są one podane względem pozycji ciała?
P-103919
DejaVu
» 2014-02-03 16:36:47
Jeden temat = jeden problem. Zamykam.

Informacja już kilkukrotnie była podawana, co więcej - w Twoich tematach.

http://cpp0x.pl/forum/temat/​?id=9328&p=2
P-103920
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2