Moduł gry( SFML 2.x)
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-17 18:22
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-16 17:49:09 Mi sie robi bialy ekran, nie mozna nic kliknac po czym wyswietla sie *.exe przestal dzialac. Ale mowisz ze w funkcji void menu.Show() musi byc druga petla "glowna"? W sensie że menu ma miec wlasna petle główną? czyli mam opakowac ten twoj cytat w jeszcze jednego while 'a? |
|
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-17 18:22:40 Pokombinowalem troche i okazuje sie ze nie wiedziec czemu wszystko to, co jest opakowane w funkcje nie dziala. Jako ze to menu bylo troche bardziej skomplikowane stworzylem prostsza funkcje, ktora powinna umieszczac czerwony ekran poprostu: inline void splashScreen() { cout << gamestan; RectangleShape red( Vector2f( 1920, 1080 ) ); red.setFillColor( Color( 255, 0, 0 ) ); okno.draw( red ); okno.display(); };
Umiescliem to w tym switch-case'ie: while( gamestan != Exiting ) { Event zdarzenie; while( okno.pollEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == Event::Closed ||( zdarzenie.type == Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == Keyboard::Escape ) ) { gamestan = Exiting; }; }; switch( gamestan ) { case SplashScreen: splashScreen(); break;
i to nie dziala. Natomiast zamieniajac splashScreen(); na kod tej funkcji, czyli poprostu okno.draw( red ) (sam RectangleShape deklaruje wczesniej, w int main() przed petla glowna gry) wszystko poprawnie sie wyswietla. Czy moze ktos nakierowac albo sprobowac rozgrysc czemu "obiekty" w funkcjach nie chca sie wyswitelac, a normalnie (wpisanie bezposrednie) dzialaja? |
|
1 « 2 » |