Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Moduł gry( SFML 2.x)

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-17 18:22
Autor Wiadomość
colorgreen19
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-16 17:49:09
Mi sie robi bialy ekran, nie mozna nic kliknac po czym wyswietla sie *.exe przestal dzialac.

Ale mowisz ze w funkcji
void menu.Show()
 musi byc druga petla "glowna"? W sensie że menu ma miec wlasna petle główną? czyli mam opakowac ten twoj cytat w jeszcze jednego
while
'a?
P-102318
colorgreen19
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-17 18:22:40
Pokombinowalem troche  i okazuje sie ze nie wiedziec czemu wszystko to, co jest opakowane w funkcje nie dziala. Jako ze to menu bylo troche bardziej skomplikowane stworzylem prostsza funkcje, ktora powinna umieszczac czerwony ekran poprostu:
C/C++
inline void splashScreen() {
    cout << gamestan;
   
    RectangleShape red( Vector2f( 1920, 1080 ) );
    red.setFillColor( Color( 255, 0, 0 ) );
   
    okno.draw( red );
    okno.display();
};

Umiescliem to w tym switch-case'ie:

C/C++
while( gamestan != Exiting ) {
   
    Event zdarzenie;
    while( okno.pollEvent( zdarzenie ) ) {
       
        if( zdarzenie.type == Event::Closed ||( zdarzenie.type == Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == Keyboard::Escape ) ) {
            gamestan = Exiting; };
    };
   
    switch( gamestan ) {
    case SplashScreen:
        splashScreen();
        break; //...... itd....

i to nie dziala. Natomiast zamieniajac
splashScreen();
 na kod tej funkcji, czyli poprostu
okno.draw( red )
(sam RectangleShape deklaruje wczesniej, w int main() przed petla glowna gry) wszystko poprawnie sie wyswietla.

Czy moze ktos nakierowac albo sprobowac rozgrysc czemu "obiekty" w funkcjach nie chca sie wyswitelac, a normalnie (wpisanie bezposrednie) dzialaja?
P-102380
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2