Problem z biblioteką OpenGl- "furtką" SFML
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-15 19:05
kedarr41 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z biblioteką OpenGl- "furtką" SFML » 2014-01-15 18:48:46 Witam! Staram się od jakiegoś czasu rozkminiać tajemnice biblioteki SFML 1.6. Dotarłem do ostatniej lekcji tego kursu. Wszystko szło pięknie do momentu w którym autor lekcji nie zaczął używać funkcji z OpenGL. Wyskakuje wówczas mi błąd:
Undefined reference to 'glEnable@4' Undefined reference to 'glScissor@16' Undefined reference to 'glDisable@4'
Jestem świadom, że problem dotyczy braku biblioteki lub czegoś co w każdym razie związane jest z biblioteką. Szukałem rozwiązania w internecie. Problem leży w tym, że nawet gdy do ustawień linkera wpiszę -lglut lub inne proponowane przez użytkowników, problem pojawia się w rzeczywistym posiadaniu tejże potrzebnej biblioteki. I tu się pojawiają moje pytania:
1)Czy faktycznie problem leży w posiadaniu biblioteki (i czy jest to biblioteka lglut)? 2)Jak nazywa się biblioteka, którą ewentualnie bym potrzebował? 3)Jeżeli są problemy z pobraniem to skąd pobrać takową bibliotekę?(Pytanie ewentualne)
|
|
xevuel |
» 2014-01-15 18:54:51 1. Raczej nie (nie) 2. 3. Ze strony producenta. |
|
kedarr41 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-15 19:05:41 Ok... wystarczyło dodać do linkera takie oto linijki:
-lopengl32 -lglu32 -lwinmm -lgdi32
Dziękuję za pomoc :) |
|
« 1 » |