[OpenGL] Postac w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-16 15:50
Sczerzika Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-16 15:50:19 A jeszcze takie pytanie czy czasami jak juz usune ten kanal alpha to nie bedzie bialego tla do okola postaci zamiast czarnego(pozostalosci po quadach) ??
oto kod
void postac() { glPushMatrix(); glEnable(GL_TEXTURE_2D); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, obiektyTekstur[1]); glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_REPEAT); glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_REPEAT); glColor3f(1.0f,1.0f,1.0f); glBegin(GL_QUADS); glTexCoord2d(0,0); glVertex3f(-10,-10,90); glTexCoord2d(1,0);glVertex3f(10,-10,90); glTexCoord2d(1,1);glVertex3f(10,40,90); glTexCoord2d(0,1); glVertex3f(-10,40,90); glEnd(); glDisable(GL_TEXTURE_2D); glPopMatrix(); } |
|
1 « 2 » |