Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Postac w grze

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-16 15:50
Autor Wiadomość
Sczerzika
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-16 15:50:19
A jeszcze takie pytanie czy czasami jak juz usune ten kanal alpha to nie bedzie bialego tla do okola postaci zamiast czarnego(pozostalosci po quadach) ??

oto kod


void postac()
{
   glPushMatrix();
  glEnable(GL_TEXTURE_2D);
     glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, obiektyTekstur[1]);
     glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_REPEAT);
     glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_REPEAT);
     glColor3f(1.0f,1.0f,1.0f);
      glBegin(GL_QUADS);                          
      glTexCoord2d(0,0); glVertex3f(-10,-10,90);
      glTexCoord2d(1,0);glVertex3f(10,-10,90);
      glTexCoord2d(1,1);glVertex3f(10,40,90);
      glTexCoord2d(0,1); glVertex3f(-10,40,90);
      glEnd();
     glDisable(GL_TEXTURE_2D);
     glPopMatrix(); 
    
}
P-102313
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2