[OpenGL] Kamera
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-27 17:09
Sczerzika Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Kamera » 2014-01-16 17:43:46 Witam wiec tworze minigierke 3D i mam pytanie mam postac do ktorej chcialbym podpac kamerke tak ze poruszajac sie po mapie postac zawsze by byla krok przed kamera obecnie do poruszania sie po mapie uzywam takiego kodu :
void Keyboard(unsigned char key, int x,int y) { switch(key) { case 'w': glpMoveFrameForward(&frameCamera,0.5); break; case 'q': glpMoveFrameForward(&frameCamera,2); break; case 's': glpMoveFrameForward(&frameCamera,-0.5); break; case 'a': glpRotateFrameLocalY(&frameCamera,0.5); break; case 'd': glpRotateFrameLocalY(&frameCamera,-0.5); break; } glutPostRedisplay(); }
Co zrobic dodac itp zeby ta postac mi sie poruszala pomocy ! :D ss z gry :D
http://scr.hu/0xlh/q27mu
|
|
SeaMonster131 |
» 2014-01-16 18:15:14 Dodajesz nowe tematy odnośnie OpenGL jakbyś nie przeczytał żadnego kursu lub nie wpisywał w google swojego problemu, a poza tym nie formatujesz swojego postu - Kurs STC |
|
Sczerzika Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-16 18:30:38 Czytam szukam ale akurat wszysko co jest napisane tam nie potrafie dostosowac do swojego kodu dlatego stawiam post tutaj moze jakas dobra dusza zainteresuje sie moim losem i pomoze ogarnac ta kamere :D |
|
DejaVu |
» 2014-01-27 17:09:44 Skoro znasz położenie postaci i kierunek jego ruchu to co to za problem obliczyć jaka jest pozycja punktu np. metr za obiektem, aby tam ustawić kamerę? |
|
« 1 » |