[Allegro5] al_draw_tinted_bitmap - problem z uzyskaniem przezroczystości
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-17 18:11
Rughailon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro5] al_draw_tinted_bitmap - problem z uzyskaniem przezroczystości » 2014-01-16 22:44:44 Witam. Gdy chcę ustawić przezroczystość bitmapy, to zamiast wyświetlić mi pożądany efekt, pojawia się pseudo-świecąca bitmapa. Bez przezroczystości:http://screenshooter.net/4412893/jjgdqpj Z przezroczystością:http://screenshooter.net/4412893/weufiur Kod:
al_draw_tinted_scaled_rotated_bitmap( graph, al_map_rgba( 255, 255, 255, a ), getBmpW( graph ) / 2, getBmpH( graph ) / 2, x, y, multiplierW, multiplierH, angle, 0 );
if( life >= 255 ) dead = true;
a = life;
life++;
Szukałem już i nigdzie niestety nie znalazłem odpowiedzi. Z góry dzięki za pomoc. :c |
|
SeaMonster131 |
» 2014-01-17 16:19:24 |
|
Rughailon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-17 18:11:48 Ok, już to umiem. Dzięki wielkie. :3 Kod: al_set_blender( ALLEGRO_ADD, ALLEGRO_ALPHA, ALLEGRO_INVERSE_ALPHA ); al_draw_tinted_scaled_rotated_bitmap( graph, al_map_rgba( 255, 255, 255, a ), getBmpW( graph ) / 2, getBmpH( graph ) / 2, x, y, multiplierW, multiplierH, angle, 0 ); al_set_blender( ALLEGRO_ADD, ALLEGRO_ONE, ALLEGRO_INVERSE_ALPHA );
if( life >= 255 ) dead = true;
a = 255 - life;
life++;
|
|
« 1 » |