SFML 2.1 "Przesuwające" sie koordynaty myszki
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-19 21:27
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-19 14:42:50 text.setString( "SETTINGS" ); text.move( 0, 60 ); posX1 = text.getPosition().x; posY1 = text.getPosition().y; okno.draw( text );
MenuItem settingsButton; playButton.rect.left = posX1; playButton.rect.top = posY1; playButton.rect.width = 200; playButton.rect.height = 60; playButton.akcja = Settings;
text.setString( "STATS" ); text.move( 0, 60 ); posX2 = text.getPosition().x; posY2 = text.getPosition().y; okno.draw( text );
MenuItem statsButton; playButton.rect.left = posX2; playButton.rect.top = posY2; playButton.rect.width = 200; playButton.rect.height = 60; playButton.akcja = Stats; |
|
pekfos |
» 2014-01-19 14:46:50 MenuItem statsButton; playButton.rect.left = posX2; playButton.rect.top = posY2; playButton.rect.width = 200; playButton.rect.height = 60; playButton.akcja = Stats; |
Takie to bezmyślne kopiowanie. |
|
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-19 14:49:41 Nie zbyt rozumiem. Wyswitlam tekst poprostu, a potem rysuje tę Rect area'e i potem w HandleClick sprawdzam czy podczas klikniecia w niej znalazl sie kursor |
|
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-19 21:12:01 Bezmyśle kopiowanie czego? to jakbym mial to inaczej zrobic? |
|
pekfos |
» 2014-01-19 21:18:45 Bezmyśle kopiowanie czego? to jakbym mial to inaczej zrobic? |
Zobacz sobie ile razy masz w kodzie playButton, a ile razy inne. |
|
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-19 21:27:31 aha, dzięki Wielkie, to bylo to, nie ma tematu dla mojej glupoty xD |
|
1 « 2 » |