Problem z rysowaniem - SFML 2.1
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-29 17:55
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-21 19:42:22 Ok, to dzięki za pomoc :D |
|
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-26 19:13:06 @PsichiX, to wrzucasz ten przykład? |
|
PsichiX |
» 2014-01-29 11:15:25 na chwile obecna bedziesz musial zadowolic sie na razie kodem GLSL, zas samo uzywanie shaderow wyjasnia tutorial dostepny na stronie SFML (http://sfml-dev.org/tutorials/2.1/graphics-shader.php). Vertex shader: void main() { gl_Position = gl_ModelViewProjectionMatrix * gl_Vertex; gl_TexCoord[0] = ( ( gl_TextureMatrix[ 0 ] * gl_MultiTexCoord0 ).xy - vec2( 0.5 ) ) * vec2( 2.0 ); gl_FrontColor = gl_Color; } Fragment shader: void main() { float f = ceil( 1.0 - length( gl_TexCoord[0].xy ) ); gl_FragColor = gl_Color * vec4( f ); } |
|
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-29 17:55:03 Ok. Thx. Zamykam. |
|
1 « 2 » |