Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z rysowaniem - SFML 2.1

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-29 17:55
Autor Wiadomość
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-21 19:42:22
Ok, to dzięki za pomoc :D
P-102742
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-26 19:13:06
@PsichiX, to wrzucasz ten przykład?
P-103276
PsichiX
» 2014-01-29 11:15:25
na chwile obecna bedziesz musial zadowolic sie na razie kodem GLSL, zas samo uzywanie shaderow wyjasnia tutorial dostepny na stronie SFML (http://sfml-dev.org/tutorials/2.1/graphics-shader.php).

Vertex shader:
void main()
{
gl_Position = gl_ModelViewProjectionMatrix * gl_Vertex;
gl_TexCoord[0] = ( ( gl_TextureMatrix[ 0 ] * gl_MultiTexCoord0 ).xy - vec2( 0.5 ) ) * vec2( 2.0 );
gl_FrontColor = gl_Color;
}

Fragment shader:
void main()
{
float f = ceil( 1.0 - length( gl_TexCoord[0].xy ) );
gl_FragColor = gl_Color * vec4( f );
}
P-103490
oputyk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-29 17:55:03
Ok. Thx. Zamykam.
P-103534
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2