[Allegro GUI] Obsługa buttona
Ostatnio zmodyfikowano 2009-09-07 20:49
jimmye Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro GUI] Obsługa buttona » 2009-09-07 19:21:57 Piszę powoli klasę do obsługi allegro GUI i nie wiem gdzie powinienem wstawić taką funkcję w dialogu, żeby wywoływała się ona jak się wciśnie button ? Ja próbowałem tak: DIALOG test_dialogp[] = { { d_button_proc,......., button.text,( void * ) moja_funkcja, NULL }, { NULL,......................................} };
Przy takim czymś funkcja się nie wywołuje.. Miałem na celu napisanie funkcji, która pobierała by tekst z input boxów w dialogu do odpowiednich zmiennych :P |
|
Raptiler |
Wklej porządnie ten kod. » 2009-09-07 19:24:44 Wklej kod aby był bardziej czytelny w [ code src="C++" ] tutaj Twój kod [ /code ] czytaj trochę forum :P ( tylko bez tych spacji po nawiasach kwadratowych. |
|
DejaVu |
» 2009-09-07 20:43:05 A w kursie to nie jest opisane? |
|
jimmye Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-07 20:50:29 Czytałem kurs na allegrogui.cba.pl ale tam malo znalazlem o buttonie :/ Próbowałem tak jak w tym przykładzie z z color builderem, wstawiam funkcje w dp2 ale nic sie nie dzieje jak naciskam button, pewnie dla buttona jest inaczej. |
|
DejaVu |
» 2009-09-07 22:14:48 |
|
jimmye Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-08 14:32:26 DIALOG test_dialogp[] = { { moja_funkcja,........., button.text }, { NULL,......................................} };
Teraz znika button z ekranu :P Jak zrobić, żeby to było rozpoznawane jako d_button_proc ? |
|
DejaVu |
» 2009-09-08 14:37:19 Zapewne coś takiego zadziała: void moja_funkcja(...) { d_button_proc(...); } |
|
manfred |
» 2009-09-07 20:49:28 Szczerze mówiąc, to wątpię, żeby w ogóle sprawdził, czy przypadkiem tam odpowiedzi nie ma... |
|
« 1 » |