[SFML] Błąd podczas wczytywania tekstur.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-21 22:47
Dev Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Błąd podczas wczytywania tekstur. » 2014-01-21 18:23:33 Witam, ostatnio zacząłem uczyć się programowania w bibliotece SFML 2.0. Wszystkie programy testowe, z kursów na tej stronie ładnie się kompilowały do czasu, aż chciałem uruchomić program, który wczytuje obraz z "zewnątrz". Wszystko poprawnie skonfigurowałem, oto kod: #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Window.hpp>
int main() { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Game!" ); sf::Texture tekstura; if( !tekstura.loadFromFile( "user.bmp" ) ) { return 0; } sf::Sprite obrazek; obrazek.setTexture( tekstura ); obrazek.setScale( 1.f, 1.f ); while( window.isOpen() ); { sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window.close(); } if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Right ) ) obrazek.move( 1, 0 ); if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Left ) ) obrazek.move( - 1, 0 ); if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Down ) ) obrazek.move( 0, 1 ); if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Up ) ) obrazek.move( 0, - 1 ); window.clear(); window.draw( obrazek ); window.display(); } return 0; }
Błąd polega na tym, że po kompilacji(wszystko przechodzi sprawnie, żadnych błędów) program się nie uruchamia. W CodeBlocks 10.05 wyskakuje "Wystąpił błąd z aplikacją Gra.exe i zostanie ona zamknięta...", a w VisualC++ 2008 pojawia się okno z programem, ale zawiesza się od razu. Podawałem ścieżkę bezwzględną i względną, ale nic nie pomogło. Co może być przyczyną? |
|
ShadowkhaN |
» 2014-01-21 18:52:14 Usuń średnik tutaj while( window.isOpen() ); :PPP |
|
Dev Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-21 19:48:14 Ups, małe przeoczenie xD Dzięki za pomoc, już wszystko działa... :D
@edit
Pomogło, jednak tylko na VisualC++ 2008, a na CodeBlocks nadal to samo :/ |
|
MrPoxipol |
» 2014-01-21 22:47:52 Eh, problem był już ze sto, albo więcej razy na forum. Binarki odpowiednie pod kompilator? Podaj wersje kompilatora. Jeśli nie są dostępne prebuildowane to zbuduj sam - wszystko masz na stronie sfml opisane. |
|
« 1 » |