Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Stworzenie programu z bazą danych dla kolekcjonerów

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-25 14:33
Autor Wiadomość
AdrianXQV
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Stworzenie programu z bazą danych dla kolekcjonerów
» 2014-01-25 12:56:52
Witam wszystkich

Kolekcjonuje banknoty od ponad 5 lat. Od jakiegoś czasu szukam programu dla kolekcjonerów. Niestety jest ich niewiele i albo są płatne, albo ich funkcje są dopiero w powijakach.
Przyznam się że jestem początkujący jeśli chodzi o programowanie. Czasami działam na MS Access, więc nie ukrywam że trochę się na nim wzoruje. Chciałbym napisać/stworzyć program, prawdopodobnie bazodanowy (jeśli inny rodzaj proszę o wskazówkę).

Miałby posiadać: 
- około 4 tabele
- już gotowy "formularz" do wpisywania nowych rekordów/pozycji w tabeli
- ewentualnie możliwość tworzenia raportu z tabeli
- sumowanie wartości liczbowych (np. przy zliczaniu wartości kolekcji)
- niektóre informacje w tabelach się potarzać, dlatego dobrze jakby te bazy uaktualniły się równocześnie
- możliwość edytowania niektórych parametrów programu (np. wartości domyślnych w komórkach)
- możliwość wybierania niektórych wartości w kolumnach z rozwijanej listy
- myślałem także aby każda z pozycji w tabeli, miała swój bardziej szczegółowy opis w nowym oknie
- w tym szczegółowym oknie miały by się znaleźć również obiekty graficzne (zdjęcia w JPG)

Chciałbym wiedzieć czy stworzenie takiego programu jest wogóle możliwe. Chciałbym z jednej strony prosić o pomoc jak napisać taki program, w czym to napisać, może jakieś wskazówki, a z drugiej zapytać czy ktoś nie podjąłby się wykonania takiego projektu.

Pozdrawiam serdecznie
Adrian
P-103143
stryku
» 2014-01-25 13:16:33
Cześć,
nie wiem czy dobrze podejdę do problemu, ale rozumiem, że piszesz go dla siebie tak? I tylko Ty w nim będziesz zapisywał swoje monety itp. Czy chcesz stworzyć coś takiego i puścić w ludzi?