[SFML 2.1] Funkcja draw w Evencie.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-02 14:36
pekfos |
» 2014-02-02 11:31:42 Ale kombinujecie. Jeśli chcesz wyświetlać obrazek, gdy przycisk myszy jest wciśnięty, to użyj do tego odpowiedniej funkcji (sf::Mouse::isButtonPressed()), lub dodatkowej zmiennej bool, ustawianej w zdarzeniach MouseButtonPressed i MouseButtonReleased. Te zdarzenia są obsługiwane tylko raz: odpowiednio w momencie wciśnięcia przycisku i jego zwolnienia, więc wyświetlając coś w ich obsłudze (i ogólnie w obsłudze zdarzeń), nie uzyskasz pożądanych rezultatów. |
|
.kqm Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-02 14:36:16 Dobra, dzięki, udało się. Zrobiłem po prostu tak: if( sf::Mouse::isButtonPressed( sf::Mouse::Left ) ) { click = 1; }
i za eventem: if( click == 1 ) { oknoAplikacji.draw( start ); }
|
|
1 « 2 » |