Kąt na podstawie położenia myszy
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-08 20:30
Grzyboo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Kąt na podstawie położenia myszy » 2014-02-08 19:04:01 Witam, chciałbym osiągnąć następujący efekt: Sprite 'patrzy' na kursor myszy. Tzn. Obraca się tam, gdzie wskazujemy myszą. Nie mam za bardzo pomysłu, jak to zrobić.
* Obliczyć sinus na podstawie położenia obiektu i pozycji kursora, a potem przerobić to na kąt? ( jeśli tak, to jak mając wartość funkcji możemy uzyskać kąt? ) * Inaczej - jak? :> |
|
pekfos |
» 2014-02-08 19:11:01 atan2(). |
|
Grzyboo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-08 20:30:10 Dokładnie o to chodziło, dzięki za pomoc. |
|
« 1 » |