ALLEGRO 5 FullScreen
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-19 12:10
ziajek444 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
ALLEGRO 5 FullScreen » 2014-02-16 19:59:27 Dlaczego jak podczas pracy programu tworzę nowe okno display = al_create_display( video_x, video_y ); tylko przedtem daje al_set_new_display_flags( ALLEGRO_FULLSCREEN ); (aby przejsc w tryb pełnoekranowy) to mi strasznie program zamula. Jak powinno się przechodzić między trybami? |
|
Nekronomik |
» 2014-02-18 11:12:00 |
|
ziajek444 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-18 20:00:51 w tych linkach nie ma nic co by mi pomogło. To jest kawałek mojego kodu odpowiedzialnego za zmianę ekranu if( wsk_menu->getNewScreen() ) { wsk_menu->setScreen(); al_destroy_display( display ); if( wsk_menu->Full() ) al_set_new_display_flags( ALLEGRO_FULLSCREEN ); if( !wsk_menu->Full() ) al_set_new_display_flags( ALLEGRO_NOFRAME ); ALLEGRO_DISPLAY * display = al_create_display( video_x, video_y ); if( !al_init() ) { fprintf( stderr, "failed to initialize allegro!\n" ); return - 1; } if( !display ) { fprintf( stderr, "failed to create display!\n" ); return - 1; } al_hide_mouse_cursor( display ); }
a tu masz likersa do gry https://www.dropbox.com/s/0r6xyc4cwzpcjto/BETA.rar (w razie co to w-skaczesz i się wspinasz. a/d-lewo/prawo spacja-chowasz się za murkami. Żeby strzelić z kuszy musisz kliknąć lewym ot cała filozofia) |
|
Nekronomik |
» 2014-02-19 07:47:05 Też miałem taki problem http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=11383 możesz sprubować tego co jest w temacie albo jeszcze sprubować przeładować bitmapę po zmianie trybu ekranu. |
|
ziajek444 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-19 12:10:13 Dzięki troche się na to wkórwiłem i tera zamiast ekran mam możliwaść grania na 2 graczy a jak się wciska graj to się gra na jednego (tylko jeszcze algorytmy dorabiam). Ale do innych programó mi się na pewno przyda. |
|
« 1 » |