Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Menu gry

Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-26 15:52
Autor Wiadomość
hincu
» 2014-02-25 22:49:30
policz klamre xD
P-105275
PCS
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-02-25 22:53:31
#include <SFML\Graphics.hpp>
C/C++
#include <Windows.h>
#include <string>



enum StatusGry { MENU, GRA, WYJDZ };


class Menu
    : public Klasag
{
public:
   
   
   
    Menu( void );
    ~Menu( void );
   
    StatusGry status;
   
   
   
    void petlaGlowna();
   
    void gramy();
   
    void menuRun();
   
private:
    sf::Font czcionka;
   
};
Jak dla mnie wszystko w porządku, więc nie jest tu przyczyną klamra.
P-105276
hincu
» 2014-02-26 00:28:15
po czym ma dziedziczyc skoro nie zaincludowales tej klasy? ogawd...
P-105278
PCS
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-02-26 01:38:33
Wprowadziłeś mnie w błąd, pytałem czy da się dojść do funkcji bez pomocy nagłówka.
P-105279
hincu
» 2014-02-26 11:48:37
da sie ale tylko wtedy gdy klasa z metodami bedzie w tym samym pliku, nie ja wprowadzilem cie w blad lecz to ty zle zorganizowales kod : P
P-105287
PCS
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-02-26 13:37:48
Niech Ci będzie.
P-105291
PsichiX
» 2014-02-26 15:52:07
wybaczcie offtop, ale czytając przebieg dyskusji nasuwa się tylko to:
http://data2.whicdn.com/images/58778546/large.gif
P-105299
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2