[SFML 2.0] Menu gry
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-26 15:52
hincu |
» 2014-02-25 22:49:30 policz klamre xD |
|
PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-25 22:53:31 #include <SFML\Graphics.hpp> #include <Windows.h> #include <string>
enum StatusGry { MENU, GRA, WYJDZ };
class Menu : public Klasag { public: Menu( void ); ~Menu( void ); StatusGry status; void petlaGlowna(); void gramy(); void menuRun(); private: sf::Font czcionka; };
Jak dla mnie wszystko w porządku, więc nie jest tu przyczyną klamra. |
|
hincu |
» 2014-02-26 00:28:15 po czym ma dziedziczyc skoro nie zaincludowales tej klasy? ogawd... |
|
PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-26 01:38:33 Wprowadziłeś mnie w błąd, pytałem czy da się dojść do funkcji bez pomocy nagłówka. |
|
hincu |
» 2014-02-26 11:48:37 da sie ale tylko wtedy gdy klasa z metodami bedzie w tym samym pliku, nie ja wprowadzilem cie w blad lecz to ty zle zorganizowales kod : P |
|
PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-26 13:37:48 Niech Ci będzie. |
|
PsichiX |
» 2014-02-26 15:52:07 wybaczcie offtop, ale czytając przebieg dyskusji nasuwa się tylko to: http://data2.whicdn.com/images/58778546/large.gif |
|
1 « 2 » |