[C++,sfml] tworzenie obrazka
Ostatnio zmodyfikowano 2014-02-27 19:40
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++,sfml] tworzenie obrazka » 2014-02-26 20:09:19 witam, moje pytanie jest następujące: czy mogę w jakiś sposób stworzyć obraz za pomocą sfml? przeczytałem że w klasie sf::Image jest funkcja zapisująca do pliku i że można stworzyć pusty obrazek:P czy jakoś można na tym obrazku narysować jakieś prymitywy w prosty sposób? (tak jak się rysuje na ekranie za pomocą tej biblioteki) potrzebuję wygenerować sporo obrazków z prymitywami |
|
Marekszuwarek |
» 2014-02-26 20:14:50 Musisz dołączyć fstream i zrobić to łatwiej... oto kod : #include <iostream> #include <fstream> #include <conio.h> using namespace std; int main() { cout << "Co ma byc w pliku?<<endl; cin >> a; ofstream plik; plik.open( "Obraz.jpg" ); plik << a; zw.close(); getch(); return 0; }
|
|
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-26 20:22:04 nie chodzi tu o sam zapis a o rysowanie w pamięci prymitywów a potem porównywanie tych obrazków. sam zapis jest w sfml zrobiony, przez fstream zapisanie pliku jpg to masa zabawy bo trzeba nagłówek zrobić itd. |
|
PsichiX |
» 2014-02-27 09:49:37 pro-tip: sf::RenderTexture |
|
Marekszuwarek |
» 2014-02-27 11:01:47 Skoro uzyskałeś odpowiedz to może zamknij temat? |
|
pekfos |
» 2014-02-27 13:34:52 Skoro uzyskałeś odpowiedz to może zamknij temat? |
A skąd pomysł, że na tym się skończy? Poza tym, nawet jeszcze tej odpowiedzi nie przeczytał.. |
|
Katruf Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-02-27 15:14:43 dziękuję, o takie rysowanie mi chodziło. jednak jak już z tak powstałego obrazka zrobić sf::Image? czy jest wo w ogóle możliwe? |
|
MrPoxipol |
» 2014-02-27 18:37:24 Dokumentacja Twym przyjacielem. |
|
« 1 » 2 |