PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Box2D] error: Box2D/Box2D.h: No such file or directory » 2014-03-10 17:07:07 Błąd jak w tytule mi wyskakuje gdy chce uruchomić przykładowy kod z paczki oficjalnej, kod:
#include <Box2D/Box2D.h>
#include <cstdio>
int main( int argc, char ** argv ) { B2_NOT_USED( argc ); B2_NOT_USED( argv ); b2Vec2 gravity( 0.0f, - 10.0f ); bool doSleep = true; b2World world( gravity, doSleep ); b2BodyDef groundBodyDef; groundBodyDef.position.Set( 0.0f, - 10.0f ); b2Body * groundBody = world.CreateBody( & groundBodyDef ); b2PolygonShape groundBox; groundBox.SetAsBox( 50.0f, 10.0f ); groundBody->CreateFixture( & groundBox, 0.0f ); b2BodyDef bodyDef; bodyDef.type = b2_dynamicBody; bodyDef.position.Set( 0.0f, 4.0f ); b2Body * body = world.CreateBody( & bodyDef ); b2PolygonShape dynamicBox; dynamicBox.SetAsBox( 1.0f, 1.0f ); b2FixtureDef fixtureDef; fixtureDef.shape = & dynamicBox; fixtureDef.density = 1.0f; fixtureDef.friction = 0.3f; body->CreateFixture( & fixtureDef ); float32 timeStep = 1.0f / 60.0f; int32 velocityIterations = 6; int32 positionIterations = 2; for( int32 i = 0; i < 60; ++i ) { world.Step( timeStep, velocityIterations, positionIterations ); world.ClearForces(); b2Vec2 position = body->GetPosition(); float32 angle = body->GetAngle(); printf( "%4.2f %4.2f %4.2f\n", position.x, position.y, angle ); } return 0; }
|
|
PsichiX |
» 2014-03-10 17:14:04 dodaj plik projektu .cbp, to będzie można sprawdzić jak podpinasz includes Box2D do projektu |
|
PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-10 17:24:07 Gdzie takowy plik się znajduje? Nie widzę go w folderze razem z projektem. |
|
DejaVu |
» 2014-03-10 17:28:31 |
|
PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-10 17:51:05 To samo, tutaj screeny, to tak. Na tym ss'ie robie tak jak w tym linku co podałeś.
Tutaj wyskakuje ten błąd:
A tutaj mam ten folder co dodaje go w Compiler Directories:
|
|
MrPoxipol |
» 2014-03-10 17:53:40 Dodaj folder piętro wyżej (w Code Blocks). |
|
DejaVu |
» 2014-03-10 17:53:45 Usuń ze ścieżki jedno Box2D. Obecnie za 'głęboki' katalog wskazujesz. |
|
PCS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-10 18:05:45 Fajnie, udało się, ale jak już podałem kod powyżej to przy kompilowaniu dzieje się coś takiego: ||=== Build: Debug in Test (compiler: GNU GCC Compiler) ===| D:\Piotrek\test\Test\Testp.cpp||In function 'int main(int, char**)':| D:\Piotrek\test\Test\Testp.cpp|40|error: no matching function for call to 'b2World::b2World(b2Vec2&, bool&)'| D:\...\test\Test\Testp.cpp|40|note: candidates are:| ..\..\..\c++\Projekty\Biblioteki\Box2D_v2.3.0\Box2D_v2.3.0\Box2D\Box2D\Dynamics\b2World.h|46|note: b2World::b2World(const b2Vec2&)| ..\..\..\c++\Projekty\Biblioteki\Box2D_v2.3.0\Box2D_v2.3.0\Box2D\Box2D\Dynamics\b2World.h|46|note: candidate expects 1 argument, 2 provided| ..\..\..\c++\Projekty\Biblioteki\Box2D_v2.3.0\Box2D_v2.3.0\Box2D\Box2D\Dynamics\b2World.h|41|note: b2World::b2World(const b2World&)| ..\..\..\c++\Projekty\Biblioteki\Box2D_v2.3.0\Box2D_v2.3.0\Box2D\Box2D\Dynamics\b2World.h|41|note: candidate expects 1 argument, 2 provided| ||=== Build failed: 1 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
Tylko nie każ mi robić nowego tematu, hehe. |
|
« 1 » 2 |