Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Linux 64bit i SFML - kompilacja dla systemu 32bit

Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-17 12:45
Autor Wiadomość
MrPoxipol
» 2014-03-16 12:37:21
Zrób tak jak napisał mactec, używaj GCC 64-bit, a jak będzie chciał coś skompilować na 32-bity to z flagą -m32.
P-106538
m4tx
» 2014-03-16 13:47:15
w przypadku Linux wydaje mi się, że więcej osób używa 32bitowego Linuksa
Nie... Weź sobie chociażby Steam Hardware Survey - pierwsze 3 systemy są właśnie 64-bitowe. Na Linuksie jest do tego taki problem, że żeby odpalać aplikacje 32-bitowe na 64-bitowym systemie musisz mieć masę 32-bitowych bibliotek, więc zmuszasz usera do robienia bałaganu w systemie. Dodatkowo, nawet jak już teraz pobierasz Ubuntu, to domyślna wersja jest na architekturę amd64. Uważam zatem, że wspieranie wyłącznie architektury 32-bitowej nie ma sensu (powoli nawet traci sens w ogóle jej wspieranie...).
P-106551
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-03-17 12:45:19
Opcja -m32 wymaga zainstalowanych bibliotek dla architektury x86, a aby skompilować SFML dla x86 musiałbym także instalować zależności 32bitowe co spowodowałoby bałagan w systemie.
P-106622
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2