Linux 64bit i SFML - kompilacja dla systemu 32bit
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-17 12:45
MrPoxipol |
» 2014-03-16 12:37:21 Zrób tak jak napisał mactec, używaj GCC 64-bit, a jak będzie chciał coś skompilować na 32-bity to z flagą -m32. |
|
m4tx |
» 2014-03-16 13:47:15 w przypadku Linux wydaje mi się, że więcej osób używa 32bitowego Linuksa |
Nie... Weź sobie chociażby Steam Hardware Survey - pierwsze 3 systemy są właśnie 64-bitowe. Na Linuksie jest do tego taki problem, że żeby odpalać aplikacje 32-bitowe na 64-bitowym systemie musisz mieć masę 32-bitowych bibliotek, więc zmuszasz usera do robienia bałaganu w systemie. Dodatkowo, nawet jak już teraz pobierasz Ubuntu, to domyślna wersja jest na architekturę amd64. Uważam zatem, że wspieranie wyłącznie architektury 32-bitowej nie ma sensu (powoli nawet traci sens w ogóle jej wspieranie...). |
|
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-17 12:45:19 Opcja -m32 wymaga zainstalowanych bibliotek dla architektury x86, a aby skompilować SFML dla x86 musiałbym także instalować zależności 32bitowe co spowodowałoby bałagan w systemie. |
|
1 « 2 » |