Zmienna vs wskaźnik na zmienną
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-25 17:46
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-19 12:58:48 @up fakt, moj blad
@RazzorFlame nie widze zbytnio różnicy poza skladnią, prosze jeszcze raz o wytlumaczenie |
|
RazzorFlame |
» 2014-03-19 17:12:04 Referencja to też adres tak jak wskaźnik, tyle że referencja to stały wskaźnik (nie myl z wskaźnikiem na stałą). Wskaźnik możesz przypisać do wielu zmiennych lub stałych. Zastosowanie jest tutaj takie, że operujesz tutaj na oryginale, oraz nie kopiujesz całego okna. Gdybyś tak kopiował w powiedzmy 100 wyświetleniach obrazków mając przy tym 60fps kopiowałbyś obiekt okna jakieś 6000x na sekunde, chociaż często masz więcej obiektów, wtedy tracisz bardzo dużo prędkości. |
|
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-19 19:31:22 Czyli rozumiem ze ten kod ze wskaźnikiem co podaleś pozwala mi na pracowaniu oryginału okna, w którym wyswietle obrazek przez wskaźnik, czyli jednym słowem mam wiecej fps w grze? |
|
RazzorFlame |
» 2014-03-25 17:12:58 Sorki, że się nie odzywałem. Wskaźnik i referencja mają wiele przydatnych zastosowań. Na początek możesz przyjąć, że to co mówisz to prawda. |
|
colorgreen19 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-25 17:46:52 Też zapomniałem o tym temacie. Jeszcze jedna rzecz do rozwiania: jesli np gracz (zalozmy ze w grze w statki) bedzie chcial przejsc do samej gry, nie rozstawiwszy wszystkich statków to pojawi mu sie jakies tam powiadomienie. To lepiej to powiadomienie (messageboxa) robisz przez wskazniek operatowem new czy zwyczajnie, opakować to w if ? może inaczej: co lepiej używać, albo jaki sa korzyści i wady obydwóch rozwiązań? |
|
1 « 2 » |