Konstuktor
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-24 15:09
xargo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Konstuktor » 2014-03-24 14:33:43 struct location { float x; float y; };
class Circle { private: float PI = 3.14159265; struct location location; float radius; public: float get_radius() { return radius; } struct location get_location() { return location; } void set_radius( float r ) { radius = r; } void set_location( struct location p ) { location.x = p.x; location.y = p.y; } float area() { return PI * radius * radius; } float circumference() { return 2 * PI * radius; } };
Mam taki kod i mam utworzyć: domyślny konstruktor, tworzący koło o promieniu 0 na przecięciu osi układu współrzędnych, konstruktor przyjmujący dwa parametry (strukturę location i promień), destruktor. Nie mam pojęcia jak to zrobić. Bardzo prosiłbym o pomoc. |
|
SeaMonster131 |
» 2014-03-24 15:09:24 |
|
« 1 » |