[C++] Programowanie sieciowe
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-29 15:35
RobCod Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Programowanie sieciowe » 2014-03-28 23:03:41 Witam, pisząc już od kilku lat aplikacje w C++ zainteresowałem się programowaniem sieciowym. Więc nasuwa mi się na początek kilka pytań związanych z tym tematem, które chcę skierować do was. Jakiej biblioteki polecacie do użycia przy owym programowaniu oraz jakie protokoły/protokół jest używany w grach FPS?:)
Pozdrawiam RobCod! |
|
Parapet |
» 2014-03-29 09:03:12 http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinSock-C++/271 |
|
DejaVu |
» 2014-03-29 11:02:08 Do gier FPS używa się zawsze protokołu UDP. |
|
waxx |
» 2014-03-29 15:35:03 |
|
« 1 » |