Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] interakcja mysz-sprite

Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-05 14:20
Autor Wiadomość
DzikiHenry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] interakcja mysz-sprite
» 2014-04-05 12:30:16
Witam , mam problem z wymysleniem w jakis sposob wykonac kilka zadan
1 najezdzam na sprajta mysza i cos sie dzieje
2 klikam na sprajta mysza i cos sie dzieje

probowalem w ten sposob ale nie wychodzi ( blad kompilacji)
C/C++
if( sf::Mouse::getPosition( oknoAplikacji ) == obrazek.getPosition( oknoAplikacji ) ) {
    oknoAplikacji.draw( text );
}



nie wiem czy ta funkcja sie nada , bo jej do konca nie rozumiem
C/C++
FloatRect sf::Sprite::getGlobalBounds() const

any clues ??


P-107734
pekfos
» 2014-04-05 12:45:44
C/C++
spr.getGlobalBounds().contains( sf::Mouse::getPosition( wnd ) )
P-107735
DzikiHenry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-05 14:20:58
C/C++
if( obrazek.getGlobalBounds().contains( sf::Mouse::getPosition( oknoAplikacji ) ) ) {
    oknoAplikacji.draw( text );
}
error log

note: bool sf::Rect<T>::contains(T, T) const [with T = float]
note:   candidate expects 2 arguments, 1 provided
note: bool sf::Rect<T>::contains(const sf::Vector2<T>&) const [with T = float]
note:   no known conversion for argument 1 from 'sf::Vector2i {aka sf::Vector2<int>}' to 'const sf::Vector2<float>&'


zrobilem tak, bledu nie wywala, ale nie wypisuje tekstu ;/  (! dodalem opcjonalnie sprawdzajac czy if dziala ale chyba nie dziala bo brak reakcji z ! czy bez )

C/C++
if( !( obrazek.getGlobalBounds().contains( sf::Vector2f( sf::Mouse::getPosition( oknoAplikacji ) ) ) ) ) {
    oknoAplikacji.draw( text );
}

ok mam, trzebabylo dac ifa po tym jak narysujemy sprite w oknie :)
thx
P-107737
« 1 »
  Strona 1 z 1