[SFML 2.0] Zmiana tylko jednej współrzędnej obiektu
Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-20 08:38
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Zmiana tylko jednej współrzędnej obiektu » 2014-04-18 18:27:01 Witam! Czy jest możliwość w SFML'u by oddzielnie dodać współrzędne obiektu x oraz y. Tak by było to mniej więcej w ten sposób Współrzędne.x = 10; Współrzędne.y = 20; Chodzi mi o to by "rozdzielić" setPostion( 10,10) na części. Kojarzę że coś takiego już pisałem, ale chyba było to w SDL'u.
|
|
pekfos |
» 2014-04-18 18:37:24 Użyj getPosition(). |
|
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-18 20:48:09 Jak by to mniej więcej wyglądało w kodzie??
Edit: Nie wydaje mi się że to ma wygldać tak: getPosition().x = 10;
|
|
pekfos |
» 2014-04-18 21:28:35 Pewnie po prostu tak x.setPosition( nowe_x, x.getPosition().y );
|
|
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-18 22:16:52 Może ktoś pomoże z tym:
if(Postac.getPosition().y == Podloze.getPosition().y ){ Kolizja = 1; Okno.close(); }
To ma być kolizja, ale jakoś nie działa. Wpisałem tam Okno.close(); dla testu. Ale i okienko się nie zamyka. |
|
colorgreen19 |
» 2014-04-18 22:21:49 1) zalezy z ktorym bokiem koliduje (pamietaj ze wspolzedne obiektu, np sf::RectangleShape licza sie od gornego lewego naroznika) 2) rowne nigdy nie bedzie - jezeli to co pokazales to kolizja czegos z podlozem to zrob if( Postac.getPosition().y >= podloze.getPosition().y )... |
|
DejaVu |
» 2014-04-19 01:32:04 Jeden temat = jeden problem. |
|
OczkoSX |
» 2014-04-20 08:38:20 Przepraszam, że piszę ale można to zrobić jeszcze na jeden sposób: x.move( nowe_x - x.getPosition().x, 0 ); Moim zdaniem bardziej czytelne :) |
|
« 1 » |