Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Zmiana tylko jednej współrzędnej obiektu

Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-20 08:38
Autor Wiadomość
JategoNwM
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Zmiana tylko jednej współrzędnej obiektu
» 2014-04-18 18:27:01
Witam! Czy jest możliwość w SFML'u by oddzielnie dodać współrzędne obiektu x oraz y. Tak by było to mniej więcej w ten sposób
Współrzędne.x = 10;
Współrzędne.y = 20;
Chodzi mi o to by "rozdzielić" setPostion( 10,10) na części.
Kojarzę że coś takiego już pisałem, ale chyba było to w SDL'u.
P-108344
pekfos
» 2014-04-18 18:37:24
Użyj getPosition().
P-108345
JategoNwM
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-18 20:48:09
Jak by to mniej więcej wyglądało w kodzie??

Edit: Nie wydaje mi się że to ma wygldać tak:
      getPosition().x = 10;

P-108353
pekfos
» 2014-04-18 21:28:35
Pewnie po prostu tak
C/C++
x.setPosition( nowe_x, x.getPosition().y );
P-108356
JategoNwM
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-18 22:16:52
Może ktoś pomoże z tym:

if(Postac.getPosition().y == Podloze.getPosition().y ){
                    Kolizja = 1;
                    Okno.close();
            }

To ma być kolizja, ale jakoś nie działa. Wpisałem tam Okno.close(); dla testu. Ale i okienko się nie zamyka.
P-108358
colorgreen19
» 2014-04-18 22:21:49
1) zalezy z ktorym bokiem koliduje (pamietaj ze wspolzedne obiektu, np sf::RectangleShape licza sie od gornego lewego naroznika)
2) rowne nigdy nie bedzie - jezeli to co pokazales to kolizja czegos z podlozem to zrob
if( Postac.getPosition().y >= podloze.getPosition().y )...
P-108359
DejaVu
» 2014-04-19 01:32:04
Jeden temat = jeden problem.
P-108365
OczkoSX
» 2014-04-20 08:38:20
Przepraszam, że piszę ale można to zrobić jeszcze na jeden sposób:
x.move( nowe_x - x.getPosition().x, 0 );
Moim zdaniem bardziej czytelne :)
P-108411
« 1 »
  Strona 1 z 1