[SFML 2.0]problem z odtwarzaniem dzwięków.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-20 13:37
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0]problem z odtwarzaniem dzwięków. » 2014-04-20 11:15:10 Witam! Kod: int main() { SoundBuffer buffer1; buffer1.loadFromFile( "dzwiek.wav" ); Sound dzwiek; dzwiek.setBuffer( buffer1 ); dzwiek.play(); return 0; }
W konsoli wyświetla się błąd :"Failed to open audio device".Na początku myślałem że chodzi o złe pliki openal32.dll i libsndfile-1.dll ,ale po ściągnięciu poru wersji,odstąpiłem od tego pomysłu.Czekam na wasze sugestie . Jeśli mielibyście linki do sprawdzonych .dll proszę o link to przetestuje. |
|
oputyk |
» 2014-04-20 11:32:45 Plik, z którego chcesz wczytać dźwięk musi być w katalogu z programem. Jeśli nie jest, to albo go tam przenieś, albo wpisz pełną ścieżkę do niego.
PS: Wesołych Świąt! |
|
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-20 12:07:05 Plik z dżwiękiem jest w katalogu z gra ,w przeciwnym razie konsola by mnie o tym poinformowała ,że nie może wczytać pliku o nazwie "dzwiek.wav" problem musi tkwić gdzie indziej. PS:Również życzę Wesołych Świąt ! :D |
|
MrPoxipol |
» 2014-04-20 13:32:30 Możliwe, że aplikacja używa złej wersji biblioteki i powstaje tzw. piekło DLL. Skopiuj dllke OpenAL, która jest dołączona do buildu do katalogu z Twoją grą. |
|
DanielSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-20 13:37:54 Dziękuje zadziałało MrPoxipol. |
|
« 1 » |