Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0]problem z odtwarzaniem dzwięków.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-20 13:37
Autor Wiadomość
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0]problem z odtwarzaniem dzwięków.
» 2014-04-20 11:15:10
Witam!
Kod:
C/C++
int main()
{
    SoundBuffer buffer1;
    buffer1.loadFromFile( "dzwiek.wav" );
    Sound dzwiek;
    dzwiek.setBuffer( buffer1 );
    //petla glowna
    dzwiek.play();
    //koniec petli
    return 0;
}
W konsoli wyświetla się błąd :"Failed to open audio device".Na początku myślałem że chodzi o złe pliki openal32.dll i libsndfile-1.dll ,ale po ściągnięciu poru wersji,odstąpiłem od tego pomysłu.Czekam na wasze sugestie .
 Jeśli mielibyście linki do sprawdzonych .dll proszę o link to przetestuje.
P-108418
oputyk
» 2014-04-20 11:32:45
Plik, z którego chcesz wczytać dźwięk musi być w katalogu z programem. Jeśli nie jest, to albo go tam przenieś, albo wpisz pełną ścieżkę do niego.

PS: Wesołych Świąt!
P-108419
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-20 12:07:05
Plik z dżwiękiem jest w katalogu z gra ,w przeciwnym razie konsola by mnie o tym poinformowała ,że nie może wczytać pliku o nazwie "dzwiek.wav" problem musi tkwić gdzie indziej.
PS:Również życzę Wesołych Świąt ! :D
P-108420
MrPoxipol
» 2014-04-20 13:32:30
Możliwe, że aplikacja używa złej wersji biblioteki i powstaje tzw. piekło DLL. Skopiuj dllke OpenAL, która jest dołączona do buildu do katalogu z Twoją grą.
P-108421
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-20 13:37:54
Dziękuje zadziałało MrPoxipol.
P-108422
« 1 »
  Strona 1 z 1