Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dziwny dźwięk (pisk, piszczenie)

Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-28 02:03
Autor Wiadomość
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Dziwny dźwięk (pisk, piszczenie)
» 2014-04-23 23:33:14
Ktoś może się z tym spotkał ? Pisze własną grę 2D w SFML i od samego początku po skompilowaniu gra powoduje ze z płyty głównej (nie wiem, w każdym razie nie z głośników) wydobywa się taki cichy pisk. Mam win 8.1 i w mikserze nie pojawia mi się nic żeby ta aplikacja generowała jakiś dźwięk swoją droga w mojej grze nie wprowadziłem jeszcze żadnego dźwięku. Na początku mi to nie przeszkadzało ale teraz chciałbym się dowiedzieć co to takiego.

Ps. Swoja drogą jak tutaj szukać czegoś tylko na forum ? Zawsze wyszukuje mi na całej stronie cpp0x a wpisanie SFML kończy się 2500+ wyników.
P-108573
pekfos
» 2014-04-26 14:24:55
Efekt uboczny działania czegoś na płycie/karcie graficznej. Bodajże stabilizatorów. W każdym razie to nie ma związku z głośnikami i raczej tego nie usuniesz. Co najwyżej możesz wymienić piszczący element na inny.
P-108737
MrPoxipol
» 2014-04-26 20:42:31
Może cewka zasilacza piszczy :P
P-108772
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-28 01:10:25
biorąc poprawkę na to że posiadam laptopa, raczej nic z tym nie zrobię? Trochę dziwne ze dzieje sie tak tylko przy mojej aplikacji.
P-108831
OSA_PL
» 2014-04-28 01:36:35
W moim poprzednim komputerze też coś takiego było jak aplikacja osiągała kilka tysięcy FPS. Dźwięk wydobywał się gdzieś z okolic sekcji zasilania karty graficznej. Spróbuj ograniczyć ilość FPS i zobacz czy problem nadal występuje.
P-108832
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-28 02:03:12
"W moim poprzednim komputerze też coś takiego było jak aplikacja osiągała kilka tysięcy FPS. Dźwięk wydobywał się gdzieś z okolic sekcji zasilania karty graficznej. Spróbuj ograniczyć ilość FPS i zobacz czy problem nadal występuje."

Wielkie dzięki to jest rozwiązanie tego problemu :D
setFramerateLimit(60) i wszystko cacy :D

Dziękuję temat zamknięty :D
P-108833
« 1 »
  Strona 1 z 1