wektor wektorow trzymajacy wskaznik klasy
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-01 21:44
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
wektor wektorow trzymajacy wskaznik klasy » 2014-05-01 19:46:14 siemka, dlugo nie kodzilem, postanowilem napisac od nowa edytor map i troszke sie pomieszalo :P mam taki kod struct Tile { int X; int Y; int SpriteX; int SpriteY; };
std::vector < std::vector < Tile *> > TileList;
bool Map::CreateMap( int X, int Y, const std::string & f ) { TileList.resize( X ); for( int i = 0; i > TileList.size(); i++ ) { TileList[ i ].resize( Y ); } ObjectList.resize( X ); for( int i = 0; i > ObjectList.size(); i++ ) { ObjectList[ i ].resize( Y ); } MapName = f; std::fstream file; file.open( f.c_str(), std::ios::in | std::ios::out | std::ios::trunc ); if( file.is_open() ) { file << X << ":" << Y; return true; } else return false; }
void Map::AddTile( sf::RenderWindow & wnd ) { Tile * temptile = new Tile; temptile->X =( mouse.getPosition( wnd ).x +( - Pos.x * tilesize ) ) / tilesize; temptile->Y =( mouse.getPosition( wnd ).y +( - Pos.y * tilesize ) ) / tilesize; std::cout << temptile->X << std::endl; std::cout << temptile->Y << std::endl; temptile->SpriteX = currenttile.SpriteX; temptile->SpriteY = currenttile.SpriteY; TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->X = temptile->X; TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->Y = temptile->Y; TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->SpriteX = temptile->SpriteX; TileList[ temptile->X ][ temptile->Y ]->SpriteY = temptile->SpriteY; }
to krzyczy debuger At C:\Users\EasyNote\Desktop\cpp\mapeditor\src\Map.cpp:144 Continuing... [Inferior 1 (process 5072) exited with code 030000000005] Debugger finished with status 0, jakies pomysly? : D |
|
MrPoxipol |
» 2014-05-01 20:54:40 Daj całego dumpa jak możesz. |
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-01 20:56:45 nie ma nic wiecej |
|
pekfos |
» 2014-05-01 21:38:03 Wszystkie wskaźniki w wektorze są poprawne? |
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-01 21:44:41 raczej tak, zmienilem kontener zamiast wskaznikow na obiekty i to samo edit znalazlem blad, znow zle napisalem warunek konczacy petle, teraz wszystko ladnie smiga ^^ |
|
« 1 » |