[C++][SDL] Problem przy plikach nagłówkowych.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-03 23:49
ArgonZapan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++][SDL] Problem przy plikach nagłówkowych. » 2014-05-03 23:16:59 Witam Podzieliłem program na 3 pliki: board.h board.cpp main.cpp w board.h dołączyłem bibliotekę SDL.h Dopóki wszystko co jest związane z SDL'em jest w main.cpp to działa, ale jak chcę przerzucić np: SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Surface * obraz = NULL; SDL_Surface * black_field = SDL_LoadBMP( "blackfield.bmp" ); SDL_Surface * black_field_b = SDL_LoadBMP( "black_field_b.bmp" ); SDL_Surface * black_field_b_k = SDL_LoadBMP( "black_field_b_k.bmp" ); SDL_Surface * black_field_w = SDL_LoadBMP( "black_field_w.bmp" ); SDL_Surface * black_field_w_k = SDL_LoadBMP( "black_field_w_k.bmp" ); SDL_Surface * white_field = SDL_LoadBMP( "white_field.bmp" ); SDL_Surface * _black_field = SDL_LoadBMP( "_blackfield.bmp" ); SDL_Surface * _black_field_b = SDL_LoadBMP( "_black_field_b.bmp" ); SDL_Surface * _black_field_b_k = SDL_LoadBMP( "_black_field_b_k.bmp" ); SDL_Surface * _black_field_w = SDL_LoadBMP( "_black_field_w.bmp" ); SDL_Surface * _black_field_w_k = SDL_LoadBMP( "_black_field_w_k.bmp" ); SDL_Surface * _white_field = SDL_LoadBMP( "_white_field.bmp" );
do board.h, to wywala mi błędy typu: error LNK2005: "struct SDL_Surface * ekran" (?ekran@@3PAUSDL_Surface@@A) already defined in board.obj O co chodzi w tych błędach ??? Jak mogę podzielić kod źródłowy na osobne pliki. Używam Visual Studio 2013 Ultimate |
|
RobCod |
... » 2014-05-03 23:33:06 |
|
ArgonZapan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-03 23:49:25 ale zlamiłem :D Dzięki :) |
|
« 1 » |