Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0]Kolizje - trójkąt

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-05 22:12
Autor Wiadomość
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0]Kolizje - trójkąt
» 2014-05-05 13:22:08
Cześć! Nie wiem jak zrobić kolizje trójkąta. Poczytałem o równaniu prostej(http://www.pierwiastek.pl​/rownanie-prostej.html), ale w gimnazjum swoim nie pamiętam, abym takie coś miał więc tego nie rozumiem. Próbowałem coś zrozumieć, ale NIC. Myślę, że ten wzór mógłby rozwiązać mój problem: A=(x1,y1) i B=(x2,y2); (x2-x1)(y-y1) = (y2 i y1)(x - x1). Jak mam zrobić kolizję trójkąta ? Ten punkty A i B to moje wierzchołki np: Gracza ?
P-109327
maly
» 2014-05-05 16:05:21
Trochę nie optymalne ale proste kolizje Shape-ów http://en.sfml-dev.org/forums​/index.php?topic=14704.0.
P-109328
Wrzud
» 2014-05-05 20:15:26
Proponuje algorytm SAT.
P-109341
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-05 22:12:42
Dzięki. Właśnie zacząłem czytać o tym algorytmie i to pozwoli rozwiązać mój problem z kolizjami dla obiektów wypukłych.
P-109345
« 1 »
  Strona 1 z 1