[SFML 2.0]Kolizje - trójkąt
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-05 22:12
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0]Kolizje - trójkąt » 2014-05-05 13:22:08 Cześć! Nie wiem jak zrobić kolizje trójkąta. Poczytałem o równaniu prostej( http://www.pierwiastek.pl/rownanie-prostej.html), ale w gimnazjum swoim nie pamiętam, abym takie coś miał więc tego nie rozumiem. Próbowałem coś zrozumieć, ale NIC. Myślę, że ten wzór mógłby rozwiązać mój problem: A=(x1,y1) i B=(x2,y2); (x2-x1)(y-y1) = (y2 i y1)(x - x1). Jak mam zrobić kolizję trójkąta ? Ten punkty A i B to moje wierzchołki np: Gracza ? |
|
maly |
» 2014-05-05 16:05:21 |
|
Wrzud |
» 2014-05-05 20:15:26 Proponuje algorytm SAT. |
|
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-05 22:12:42 Dzięki. Właśnie zacząłem czytać o tym algorytmie i to pozwoli rozwiązać mój problem z kolizjami dla obiektów wypukłych. |
|
« 1 » |