[c++]Silnik c++ użyty w c#
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-06 13:54
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++]Silnik c++ użyty w c# » 2014-05-05 22:19:44 Witam! Ostatnio zainteresowało mnie gry, które są pisane na xboxa za pomocą c#. I mam pytanie. Jak można użyć napisany silnik w c++, wykorzystując przy tym c#. Czytałem o "Component Object Model", ale zdaniem innych nie jest to dobry pomysł. Może lepiej napisać na nowo silnik ? Widziałem silnik napisany w Pascalu, a kodem używanym był c++(jest to ZenGL). |
|
DejaVu |
» 2014-05-06 00:57:08 |
|
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-06 13:54:56 Dzięki. c++ użył bym do pisania silnika. |
|
« 1 » |