[C++][SFML 2.0] "Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll"
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-11 21:55
include Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-19 11:20:45 Kurcze może uporządkujmy informację :) - muszę skompilować kod źródłowy SFML 2.1 - nie muszę instalować innego kompilatora - aplikacje napisane w 32 bitowym kompilatorze działają na 64 bitowych systemach _____________ Tylko w tym problem, że zrobiłem wszystko co napisaliście tylko bez kompilowania kodu SFML :D Niedługo spróbuję to zrobić. Być może to jest przyczyna. Ale dziwi mnie to, że innym działa, a mi nie :/ Kompilator podobno dobry, wersja systemu nie gra roli, kompilator mam 32BIT.. niby wszystko mam a nic nie działa :/
A tak z ciekawości, czym różnią się programy, biblioteki itp. napisane dla systemów 32BIT od tych pisanych na systemy 64BIT ? Wielkościami/Długościami zmiennych ? Tylko tyle ? |
|
maly |
» 2014-05-19 11:37:20 |
|
kedarr41 |
» 2014-08-11 21:55:58 Witam. Wątek mojej historii dotyczy SFML 1.6, jednak być może będzie to dla kogoś przydatne gdyż miałem identyczny problem, który dokładniej pojawił się po sformatowaniu dysku. Projekty oczywiście zostały zapisane jednak ich ponowne skompilowanie po tej procedurze napotkało wyżej opisany problem. Aby mu zapobiec w moim przypadku wystarczyła dziwna metoda: Dodanie do komentarza wszystkiego po za funkcją main tak aby program wyświetlił PUSTĄ konsolę. Następnie usunąłem wszystkie komentarze i skompilowałem go ponownie. W tym momencie problem się rozwiązał. Mam nadzieję, że komuś to w jakimś stopniu pomogło. |
|
1 « 2 » |