Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Poruszanie kwadratu w czasie

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-15 23:53
Autor Wiadomość
Ehlert
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Poruszanie kwadratu w czasie
» 2014-05-15 23:03:58
C/C++
if( zegar.getElapsedTime().asSeconds() > 0.01f )
{
    if( akcja.type == sf::Event::KeyPressed && akcja.key.code == sf::Keyboard::Right )
    { o.move( speed * zegar.getElapsedTime().asSeconds(), 0 ); }
    if( akcja.type == sf::Event::KeyPressed && akcja.key.code == sf::Keyboard::Left )
    { o.move( - speed * zegar.getElapsedTime().asSeconds(), 0 ); }
    if( akcja.type == sf::Event::KeyPressed && akcja.key.code == sf::Keyboard::Up )
    { o.move( 0, speed * zegar.getElapsedTime().asSeconds() ); }
    zegar.restart();

W poziomie zasuwa elegancko. A dlaczego nie w górę?
P-110083
pekfos
» 2014-05-15 23:48:27
A co się dzieje?
P-110088
Raptiler
» 2014-05-15 23:51:50
Trochę mało informacji, a tak w ogóle to dlaczego cały czas używasz if a nie else if + dodatkowo nie masz w podanym kodzie zrobionego warunku dla strzałki w dół
P-110089
Ehlert
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-15 23:53:48
Obrazek elegancko porusza się w czasie w lewo i w prawo, a sam program zachowuje się tak jakby nie widział move'ów gdzie pierwszy argument jest 0...
P-110090
« 1 »
  Strona 1 z 1