[SFML 2.x] Funkcja wyświetlająca menu
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-24 15:54
ProGamerNowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.x] Funkcja wyświetlająca menu » 2014-05-24 10:11:47 Piszę dalej moją cudowną, pro elo gierkę nawet (tak jakby) mam już menu w enumach. tylko, że nie wiem jak uporać się z wyświetlaniem funkcji odpowiadającej za wyświetlanie menu. Kiedy kompiluje program wszystko jest ok lecz gdy go włączam pojawia się okienko które w środku jest całe białe, a do tego nie można w nim nic zrobić (znaczy się nawet kliknąć w nie) bo przez to muszę je wyłączać je przez procesy. Sądzę że to przez funkcję wyświetlającą menu, ale za chiny nie mogę doszukać się błędu. Co z tym kodem jest nie tak? #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Window.hpp>
enum StanGry { Menu, Gra, Exiting };
StanGry Status;
sf::RenderWindow Okno( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "ProEloGra" );
void FunMenu() { sf::Texture Kamien; Kamien.loadFromFile( "kamien.png" ); sf::Sprite Skala; Skala.setTexture( Kamien ); sf::Texture ludek; ludek.loadFromFile( "ludek.png" ); sf::Sprite Ludek; Ludek.setTexture( ludek ); while( Okno.isOpen() ) { sf::Event event; while( Okno.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) { Okno.close(); } } Okno.draw( Ludek ); Okno.display(); } }
int main() { Status = Menu; while( Status != Exiting ) { switch( Status ) { case Menu: void FunMenu(); case Gra: break; case Exiting: break; } } return 0; }
|
|
Monika90 |
» 2014-05-24 15:54:09 Funkcja main nie wywołuje funckji FunMenu |
|
« 1 » |