Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.x] Funkcja wyświetlająca menu

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-24 15:54
Autor Wiadomość
ProGamerNowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.x] Funkcja wyświetlająca menu
» 2014-05-24 10:11:47
Piszę dalej moją cudowną, pro elo gierkę nawet (tak jakby) mam już menu w enumach. tylko, że nie wiem jak uporać się z wyświetlaniem funkcji odpowiadającej za wyświetlanie menu. Kiedy kompiluje program wszystko jest ok lecz gdy go włączam pojawia się okienko które w środku jest całe białe, a do tego nie można w nim nic zrobić (znaczy się nawet kliknąć w nie) bo przez to muszę je wyłączać je przez procesy. Sądzę że to przez funkcję wyświetlającą menu, ale za chiny nie mogę doszukać się błędu. Co z tym kodem jest nie tak?

C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Window.hpp>

enum StanGry { Menu, Gra, Exiting };

StanGry Status;

sf::RenderWindow Okno( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "ProEloGra" );

void FunMenu() {
   
    sf::Texture Kamien;
    Kamien.loadFromFile( "kamien.png" );
   
    sf::Sprite Skala;
    Skala.setTexture( Kamien );
   
    sf::Texture ludek;
    ludek.loadFromFile( "ludek.png" );
   
    sf::Sprite Ludek;
    Ludek.setTexture( ludek );
   
    while( Okno.isOpen() ) {
       
        sf::Event event;
        while( Okno.pollEvent( event ) ) {
           
            if( event.type == sf::Event::Closed )
            {
                Okno.close();
            }
           
        }
        Okno.draw( Ludek );
        Okno.display();
    }
   
}


int main() {
   
    Status = Menu;
   
    while( Status != Exiting ) {
        switch( Status ) {
        case Menu:
            void FunMenu();
           
        case Gra:
            break;
        case Exiting:
            break;
        }
    }
   
    return 0;
}
P-110768
Monika90
» 2014-05-24 15:54:09
Funkcja main nie wywołuje funckji FunMenu
P-110787
« 1 »
  Strona 1 z 1