kolizje pobieranie obrazka z palety gry
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-27 22:01
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
kolizje pobieranie obrazka z palety gry » 2014-05-27 21:02:16 Witam :) Mam taki problem zawsze do tej pory gdy robiłem kolizję per pixel to miałem osobne obrazki w kilku plikach, jeden na samolot drugi na pocisk itd. Ostatnio dowiedziałem się, że trzymanie obrazków w kilku plikach jest pamięciochłonne więc używam palety. Tylko teraz mam problem ponieważ nie wiem jak za bardzo ograniczyć sprawdzanie bo do tej pory sprawdzałem każdy obrazek od początku do końca piksel po pikselu może ktoś pomóc ?? |
|
pekfos |
» 2014-05-27 22:01:42 Jak robiłeś od (0, 0) do (w, h), to teraz robisz od (x, y), do (x + w, y + h). Co za problem..? Popraw nazwę tematu, by miała więcej wspólnego z problemem. |
|
« 1 » |