Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dźwig w opengl

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-28 20:13
Autor Wiadomość
Confucius
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dźwig w opengl
» 2014-05-28 19:36:29
Witam,

Na zaliczenie mam do napisania dwuwymiarowy dźwig w c++, opengl

ma on wyglądać tak: http://zapodaj.net/a1bcbda0b497e.jpg.html

Jak widać na załączonym obrazku ma on składać się z 5 prostokątów i dwóch kół.

Aby stworzyć figury napisałem następujące klasy CFigura, CProstokat, CKolo (prostokat i kolo dziedzicza
z CFigura wspolrzedne x i y)

umiem "spakować" wszystkie obiekty w vector, wiem jak go wyswietlic, ale nie mam zielonego pojęcia jak mogę poruszyć całą tą konstrukcją, mógłby mi ktoś dać jakieś wskazówki?


Pozdrawiam
P-111028
Wrzud
» 2014-05-28 19:42:52
Zaprzęgnij SDL do stworzenia okienka pod OGLa, a prymitywy rysuj glBegin/glEnd(przestarzala metoda) lub przez VBO. W Oglu robisz ortho a potem podajesz punkty i je wypelniasz
P-111029
Confucius
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-28 19:48:11

Niestety nie mogę używać takich wynalazków jak SDL, taka specyfika prowadzącego zajęcia :/
Głównym celem tego zadania ma być nauczenie nas programowania obiektowego...

Dźwig jako taki zbiór obiektów ma mieć swoje współrzędne dzięki którym będzie można przesunąć całość
P-111030
Monika90
» 2014-05-28 20:13:54
klasycznym obiektowym rozwiązaniem takiego problemu jest
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-111032
« 1 »
  Strona 1 z 1