Dźwig w opengl
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-28 20:13
Confucius Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dźwig w opengl » 2014-05-28 19:36:29 Witam,
Na zaliczenie mam do napisania dwuwymiarowy dźwig w c++, opengl
ma on wyglądać tak: http://zapodaj.net/a1bcbda0b497e.jpg.html
Jak widać na załączonym obrazku ma on składać się z 5 prostokątów i dwóch kół.
Aby stworzyć figury napisałem następujące klasy CFigura, CProstokat, CKolo (prostokat i kolo dziedzicza z CFigura wspolrzedne x i y)
umiem "spakować" wszystkie obiekty w vector, wiem jak go wyswietlic, ale nie mam zielonego pojęcia jak mogę poruszyć całą tą konstrukcją, mógłby mi ktoś dać jakieś wskazówki?
Pozdrawiam |
|
Wrzud |
» 2014-05-28 19:42:52 Zaprzęgnij SDL do stworzenia okienka pod OGLa, a prymitywy rysuj glBegin/glEnd(przestarzala metoda) lub przez VBO. W Oglu robisz ortho a potem podajesz punkty i je wypelniasz |
|
Confucius Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-28 19:48:11 Niestety nie mogę używać takich wynalazków jak SDL, taka specyfika prowadzącego zajęcia :/ Głównym celem tego zadania ma być nauczenie nas programowania obiektowego...
Dźwig jako taki zbiór obiektów ma mieć swoje współrzędne dzięki którym będzie można przesunąć całość
|
|
Monika90 |
» 2014-05-28 20:13:54 klasycznym obiektowym rozwiązaniem takiego problemu jest |
|
« 1 » |