Instalacja GLUT
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-06 19:32
include Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Instalacja GLUT » 2014-06-03 06:57:14 Siemanko po raz kolejny :D ! Tym razem mam pewien problem z instalacją OpenGL Utility Toolkit (GLUT)
Otóż robiłem tak:
Instalacja Code::Blocks Pobranie GLUT 3.6 Wypakowanie na pulpit pod nazwą glut-3.6 Kopiowanie tego co w glut-3.6/incude do MinGW/include Kopiowanie tego co w glut-3.6/lib do MinGW/lib Potem wg tego http://cpp0x.pl/artykuly/?id=48 i utknąłem na linkowaniu bibliotek - piewszy raz instaluję bibliotekę i kompletnie nie wiem co tu wpisać (pomożecie :) ? )
Nie wiem czy czegoś nie pominąłem, gdyby tak było to prosiłbym o wskazanie co źle zrobiłem lub jakąś pomoc z Waszej strony :) |
|
Jacob99 |
» 2014-06-03 08:24:44 W jaki sposób "utknąłeś"? Co do instalacji bibliotek to kilka uwag: 1. Biblioteka powinna być oddzielona od folderu kompilatora, ponieważ to ułatwia używanie (chociaż nie jest to konieczne). 2. Jak masz już wypakowaną bibliotekę do np. pulpitu "C\Users[nazwa użytkownika]\Desktop" to w opcjach projektu wybierasz build options ->(Musi być ustawiona opcja dla wszystkich trybów) Search directories -> compiler (ustawiasz ścieżkę do folderu z include'ami)-> linker (ustawiasz ścieżkę do folderu z libami)-> Linker settings -> link libraries(dołączasz potrzebne biblioteki) . Dobrym wzorem instalacji biblioteki w C::B jest SFML. Oficjalny tutorial SFML and Code::Blocks |
|
include Temat założony przez niniejszego użytkownika |
#EDIT » 2014-06-06 19:32:18 Gdy linkuje libki to muszę linkować tylko te które wpiszę po dyrektywie #include <cos_tam> w kodzie czy wszystkie jakie mam w folderze ?
JUŻ WIEM CO ŹLE ZROBIŁEM ! Haha, pobrałem kod źródłowy a nie biblioteki xD Dzięki za pomoc, już dalej sobie poradzę sam :) |
|
« 1 » |