raptor22 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 17:40:57 Niestety nadal czarny ekran .. |
|
pekfos |
» 2014-06-06 17:44:24 Podaj kod. |
|
raptor22 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 17:47:33 #include <iostream> #include <complex> #define USE_CONSOLE #include<vector> #include <allegro.h> #define _USE_MATH_DEFINES #include<cmath> using namespace std; int main() { complex < float > c; double x; double y; complex < float > z; int i = 0; { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( desktop_color_depth() ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 640, 480, 0, 0 ); acquire_screen(); c = complex < float >( - 0.123, 0.745 ); for( x = 0; x < 640; x++ ) { for( y = 0; y < 480; y++ ) { z =(( 3 * x ) / 640 - 1.5,( 480 - y ) / 160 - 1.5 ); while( i < 30 ) { z = z * z + c; i = i + 1; } if( abs( z ) < 2.0 ) { putpixel( screen, x, y, makecol( 255, 211, 244 ) ); } } } c = complex < float >( - 0.75, 0.0 ); for( x = 0; x < 640; y++ ) { for( y = 0; y < 480; y++ ) { z =(( 3 * x ) / 640 - 1.5,( 480 - y ) / 160 - 1.5 ); while( i < 30 ) { z = z * z + c; i = i + 1; } if( abs( z ) < 2.0 ) { putpixel( screen, x, y, makecol( 145, 225, 211 ) ); } } } c = complex < float >( - 0.391, - 0.587 ); for( x = 0; x < 640; y++ ) { for( y = 0; y < 480; y++ ) { z =(( 3 * x ) / 640 - 1.5,( 480 - y ) / 160 - 1.5 ); while( i < 30 ) { z = z * z + c; i = i + 1; } if( abs( z ) < 2.0 ) { putpixel( screen, x, y, makecol( 155, 200, 255 ) ); } } } release_screen(); readkey(); return 0; } } END_OF_MAIN();
|
|
pekfos |
» 2014-06-06 17:57:55 z =(( 3 * x ) / 640 - 1.5,( 480 - y ) / 160 - 1.5 );
|
Tu to samo. |
|
raptor22 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 18:02:06 również nic |
|
pekfos |
» 2014-06-06 18:05:17 Nie zerujesz i. |
|
raptor22 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 18:08:30 Uruchamia się,ale po ułamku sekundy wyskakuje : Run-Time Check Failure #3 - The variable 'i' is being used without being initialized. |
|
pekfos |
» 2014-06-06 18:09:44 Podaj kod. |
|
1 « 2 » 3 4 |