Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0, nic się nie wyświetla

Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-07 20:14
Autor Wiadomość
drudl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0, nic się nie wyświetla
» 2014-06-05 13:22:27
Witam,
zainstalowałem SFML przez CMake i próbowałem uruchomić program testowy, ale nic się nie wyświetla.
To kod:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <cmath>

int main()
{
    sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "Kurs SFML 2.0 - http://cpp0x.pl" );
    sf::Clock stoper;
    while( okno.isOpen() )
    {
        sf::Event event;
        while( okno.pollEvent( event ) )
        {
            if( event.type == sf::Event::Closed )
                 okno.close();
           
        } //while
        okno.clear();
       
        sf::CircleShape ksztalt( std::sin( stoper.getElapsedTime().asSeconds() ) * okno.getSize().y / 8 + okno.getSize().y / 4 );
        ksztalt.setOrigin( sf::Vector2f( ksztalt.getRadius(), ksztalt.getRadius() ) );
        ksztalt.setPosition( okno.getSize().x / 2.0f, okno.getSize().y / 2.0f );
        ksztalt.setFillColor( sf::Color::Yellow );
        okno.draw( ksztalt );
       
        okno.display();
    } //while
    return 0;
}
a to co wyświetla Build log:
-------------- Build: all in SFML ---------------

Using makefile: Makefile
[ 16%] Built target sfml-system
[ 18%] Built target sfml-main
[ 40%]
Built target sfml-window
[ 53%] Built target sfml-network
[ 86%]
Built target sfml-graphics
[100%]
Built target sfml-audio
Process terminated with status 0 (0 minutes, 2 seconds)
0 errors, 0 warnings
Chyba powinien się tworzyć plik z końcówką exe.exe, ale nic się nie dzieje.
Nie wiem co z tym zrobić.
P-111473
pekfos
» 2014-06-05 14:41:40
Kompilujesz SFML, a nie swój program.
P-111475
drudl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-05 15:55:34
Rzeczywiście.

Czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć:
 If you use an IDE, a target is simply a project. To build a target, select the corresponding project and compile it (even "clean" or "install" must be compiled to be executed -- don't be confused by the fact that no source code is actually compiled).
If you use a makefile, pass the name of the target to the make command to build this target. Examples: "nmake doc", "mingw32-make install", "make sfml-network".

Now you should have successfully compiled SFML. Congratulations!

bo kompletnie tego nie rozumiem. Tłumaczyłem w google tłumaczu, ale nie za bardzo wiem co zrobić.

I w ogóle co to znaczy, że kompiluję SFML?
P-111478
pekfos
» 2014-06-05 16:31:17
Kompilujesz kod biblioteki SFML, a nie swój.
P-111480
drudl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-06 16:17:07
Czyli jak skompiluję to co, mogę jakoś uruchomić SFML? Żeby działał.
P-111558
pekfos
» 2014-06-06 16:37:05
Nie.. Masz utworzyć swój projekt z własnym kodem i tylko linkować SFML.
P-111560
drudl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-06 17:00:23
Tu mam problem, bo nie wiem gdzie stworzyły się te biblioteki.
P-111561
pekfos
» 2014-06-06 17:16:46
To wyszukaj. Np po sfml-system, albo *.a.
P-111562
« 1 » 2 3 4
  Strona 1 z 4 Następna strona