SFML 2.0, nic się nie wyświetla
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-07 20:14
1aam2am1 |
Projekt » 2014-06-06 20:29:19 Zacznij nowy projekt. Zobacz na stronie http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/start-cb.php jak zacząć projekt. Zostaw CMake'a w spokoju. |
|
drudl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 20:36:46 -------------- Build: Release in SFML konfiguracja 2 ---------------
mingw32-g++.exe -L"C:\Program Files\SFML\include" -o "bin\Release\SFML konfiguracja 2.exe" obj\Release\test.o -static -static-libgcc -s -lsfml-audio -lsfml-graphics -lsfml-main -lsfml-network -lsfml-system -lsfml-window "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\libaldat.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballp_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballd.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballd_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballp.a" |
|
pekfos |
» 2014-06-06 20:39:40 -L"C:\Program Files\SFML\include" |
Tu powinien być katalog ze skompilowanymi bibliotekami, a nie nagłówkami. "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\libaldat.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballp_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballd.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballd_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballp.a" |
Jak ty konfigurujesz te linkowanie..? To się robi w ustawieniach projektu, a nie globalnych. Teraz kompletnie bez potrzeby i sensu linkujesz allegro.. |
|
drudl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 21:07:31 Poprawiłem lib i wyszedł taki kod: -------------- Build: Release in SFML konfiguracja 2 ---------------
mingw32-g++.exe -L"C:\Program Files\SFML\lib" -o "bin\Release\SFML konfiguracja 2.exe" obj\Release\test.o -static -static-libgcc -s -lsfml-audio -lsfml-graphics -lsfml-main -lsfml-network -lsfml-system -lsfml-window "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\libaldat.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballp_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballd.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballd_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballeg_s.a" "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\lib\liballp.a" -mwindows |
|
kubawal |
» 2014-06-06 21:13:42 ciągle linkujesz allegro. Wywal od liballeg.a do końca oprócz -mwindows |
|
drudl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-06 22:09:18 Usunąłem: -------------- Build: Release in SFML konfiguracja 2 ---------------
mingw32-g++.exe -L"C:\Program Files\SFML\lib" -o "bin\Release\SFML konfiguracja 2.exe" obj\Release\test.o -static -static-libgcc -s -lsfml-audio -lsfml-graphics -lsfml-main -lsfml-network -lsfml-system -lsfml-window -mwindows edit: Zrobiłem wg http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/start-cb.php . Taki kod wyszedł: -------------- Build: Release in SFML_konfiguracja_3 ---------------
mingw32-g++.exe -LC:\SFML-2.0\lib -o bin\Release\SFML_konfiguracja_3.exe obj\Release\main.o -s -lsfml-graphics-s -lsfml-window-s -lsfml-system-s -mwindows C:\SFML-2.0\lib/libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.cpp.obj):ImageLoader.cpp:(.text+0x4342): undefined reference to `__chkstk_ms' C:\SFML-2.0\lib/libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.cpp.obj):ImageLoader.cpp:(.text+0x43d7): undefined reference to `__chkstk_ms' C:\SFML-2.0\lib/libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.cpp.obj):ImageLoader.cpp:(.text+0x624e): undefined reference to `__chkstk_ms' C:\SFML-2.0\lib/libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.cpp.obj):ImageLoader.cpp:(.text+0x69cc): undefined reference to `__chkstk_ms' C:\SFML-2.0\lib/libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.cpp.obj):ImageLoader.cpp:(.text+0x6a27): undefined reference to `__chkstk_ms' C:\SFML-2.0\lib/libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.cpp.obj):ImageLoader.cpp:(.text+0x9a8d): more undefined references to `__chkstk_ms' follow collect2: ld returned 1 exit status Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 6 errors, 0 warnings W Debug kompiluje się, tylko potem jest błąd. edit: Kod z Debug, może ważne: -------------- Build: Debug in SFML_konfiguracja_3 ---------------
mingw32-g++.exe -Wall -DSFML_STATIC -g -IC:\SFML-2.0\include -c "C:\Documents and Settings\Jasiu\Pulpit\Foldery\Programowanie\SFML_konfiguracja_3\main.cpp" -o obj\Debug\main.o mingw32-g++.exe -LC:\SFML-2.0\lib -o bin\Debug\SFML_konfiguracja_3.exe obj\Debug\main.o -lsfml-graphics-d -lsfml-window-d -lsfml-system-d -mwindows c:/program files/codeblocks/mingw/bin/../lib/gcc/mingw32/4.4.1/../../../../mingw32/bin/ld.exe: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line. This should work unless it involves constant data structures referencing symbols from auto-imported DLLs. Info: resolving vtable for sf::CircleShape by linking to __imp___ZTVN2sf11CircleShapeE (auto-import) Info: resolving sf::Color::Green by linking to __imp___ZN2sf5Color5GreenE (auto-import) Info: resolving sf::RenderStates::Default by linking to __imp___ZN2sf12RenderStates7DefaultE (auto-import) Output size is 731,99 KB Process terminated with status 0 (0 minutes, 1 seconds) 0 errors, 1 warnings |
|
pekfos |
» 2014-06-06 22:14:45 I..?
PS: Zapoznaj się z formatowaniem postów na forum.. |
|
drudl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-07 09:34:03 Info:-------------- Build: Debug in SFML_konfiguracja_3 ---------------
mingw32-g++.exe -Wall -DSFML_STATIC -g -IC:\SFML-2.0\include -IC:\MinGW\include -c "C:\Documents and Settings\Jasiu\Pulpit\Foldery\Programowanie\SFML_konfiguracja_3\main.cpp" -o obj\Debug\main.o mingw32-g++.exe -LC:\SFML-2.0\lib -LC:\MinGW\lib -LC:\MinGW\lib\gcc\mingw32\4.4.1 -LC:\MinGW\lib\gcc\mingw32\4.8.1 -LC:\MinGW\lib\gcc\mingw32\4.8.1\debug -o bin\Debug\SFML_konfiguracja_3.exe obj\Debug\main.o -lsfml-graphics-d -lsfml-window-d -lsfml-system-d -mwindows c:/program files/codeblocks/mingw/bin/../lib/gcc/mingw32/4.4.1/../../../../mingw32/bin/ld.exe: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line. This should work unless it involves constant data structures referencing symbols from auto-imported DLLs. Info: resolving vtable for sf::CircleShape by linking to __imp___ZTVN2sf11CircleShapeE (auto-import) Info: resolving sf::Color::Green by linking to __imp___ZN2sf5Color5GreenE (auto-import) Info: resolving sf::RenderStates::Default by linking to __imp___ZN2sf12RenderStates7DefaultE (auto-import) Output size is 731,99 KB Process terminated with status 0 (0 minutes, 1 seconds) 0 errors, 1 warnings Co to może znaczyć: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line. Dodałem więcej bibliotek MinGW, ale nic nie daje. |
|
1 2 « 3 » 4 |