[C++ SDL] Ludek nie chce chodzić w lewo i góre
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-12 22:21
Halt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++ SDL] Ludek nie chce chodzić w lewo i góre » 2014-06-12 19:06:48 Witam, od jakiegoś czasu próbuje ogarnąć bilbioteke SDL i napotkałem problem. Ludek nie chce się poruszać w lewo ani w góre. Jakieś pomysły dlaczego to nie działa? #include <SDL.h> SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Surface * ludek = NULL; SDL_Event zdarzenie; SDL_Rect LudekDestination; Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL ); int x; int y; int h; int w; bool wyjscie = false; int main( int argc, char * args[] ) { ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); ludek = SDL_LoadBMP( "ludek.bmp" ); while( !wyjscie ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { wyjscie = true; } } if( keystate[ SDLK_RIGHT ] ) { x++; } if( keystate[ SDLK_UP ] ) { w++; } if( keystate[ SDLK_DOWN ] ) { y++; } if( keystate[ SDLK_LEFT ] ) { h++; } LudekDestination.x = x; LudekDestination.y = y; LudekDestination.h = h; LudekDestination.w = w; SDL_BlitSurface( ludek, NULL, ekran, & LudekDestination ); SDL_Flip( ekran ); } SDL_FreeSurface( ludek ); SDL_Quit(); return 0; }
|
|
pekfos |
» 2014-06-12 19:54:59 Złe zmienne modyfikujesz w tych dwóch przypadkach. |
|
Halt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-12 22:21:24 Okey zrozumiałem i naniosłem poprawki i działa ^^ dzięki if( keystate[ SDLK_RIGHT ] ) { x++; } if( keystate[ SDLK_LEFT ] ) { x--; } if( keystate[ SDLK_DOWN ] ) { y++; } if( keystate[ SDLK_UP ] ) { y--; }
|
|
« 1 » |