Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++ SDL] Ludek nie chce chodzić w lewo i góre

Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-12 22:21
Autor Wiadomość
Halt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++ SDL] Ludek nie chce chodzić w lewo i góre
» 2014-06-12 19:06:48
Witam, od jakiegoś czasu próbuje ogarnąć bilbioteke SDL i napotkałem problem. Ludek nie chce się poruszać w lewo ani w góre. Jakieś pomysły dlaczego to nie działa?
C/C++
#include <SDL.h>
SDL_Surface * ekran = NULL;
SDL_Surface * ludek = NULL;
SDL_Event zdarzenie;
SDL_Rect LudekDestination;
Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL );
int x;
int y;
int h;
int w;
bool wyjscie = false;
int main( int argc, char * args[] )
{
    ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE );
    ludek = SDL_LoadBMP( "ludek.bmp" );
    while( !wyjscie )
    {
        while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.type == SDL_QUIT )
            {
                wyjscie = true;
            }
        }
        if( keystate[ SDLK_RIGHT ] )
        {
            x++;
        }
        if( keystate[ SDLK_UP ] )
        {
            w++;
        }
        if( keystate[ SDLK_DOWN ] )
        {
            y++;
        }
        if( keystate[ SDLK_LEFT ] )
        {
            h++;
        }
        LudekDestination.x = x;
        LudekDestination.y = y;
        LudekDestination.h = h;
        LudekDestination.w = w;
        SDL_BlitSurface( ludek, NULL, ekran, & LudekDestination );
        SDL_Flip( ekran );
    }
    SDL_FreeSurface( ludek );
    SDL_Quit();
    return 0;
}
P-111997
pekfos
» 2014-06-12 19:54:59
Złe zmienne modyfikujesz w tych dwóch przypadkach.
P-112000
Halt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-06-12 22:21:24
Okey zrozumiałem i naniosłem poprawki i działa ^^ dzięki
C/C++
if( keystate[ SDLK_RIGHT ] )
{
    x++;
}
if( keystate[ SDLK_LEFT ] )
{
    x--;
}
if( keystate[ SDLK_DOWN ] )
{
    y++;
}
if( keystate[ SDLK_UP ] )
{
    y--;
}
P-112016
« 1 »
  Strona 1 z 1