Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML + WinApi

Ostatnio zmodyfikowano 2020-08-05 15:25
Autor Wiadomość
Hipochondryk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML + WinApi
» 2014-06-13 15:07:36
Witam, nurtuje mnie pewien problem, czy jest możliwość rysowania SFML'em na oknie z Winapi ?
Chodzi mi o to, że np tworząc okno w SFML podaje w parametrze konstruktora uchwyt okna z WINAPI (HWND) A SFML obsługuje to okno, i mogę wyswietlać sprajty i teksty ?
P-112030
maly
» 2014-06-13 16:08:17
Jesli chcesz własne okno to będziesz musiał je też sam obsłużyć.
https://github.com​/LaurentGomila/SFML/blob/master​/examples/win32/Win32.cpp
P-112033
pekfos
» 2014-06-20 22:44:55
Nie możesz w SFML 'utworzyć' okna na istniejącym oknie z WinAPI. Możesz za to pobrać uchwyt okna utworzonego od zera przez SFML za pomocą sf::Window::getSystemHandle().
P-112415
Grzegorz92
» 2020-08-05 15:25:59
Oczywiscie ze mozna rysowac sfmlem na win32 tylko musisz zrobic tak jak na tej stronie i obslugujesz komunikaty w WinMain https://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/graphics-win32.php ale np. Nie da sie obsługiwać myszki/klawiatury z sfmla w win32 bo nie przekazuje sygnalu do glownej petli okna sfml
P-177418
« 1 »
  Strona 1 z 1