SFML + WinApi
Ostatnio zmodyfikowano 2020-08-05 15:25
Hipochondryk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML + WinApi » 2014-06-13 15:07:36 Witam, nurtuje mnie pewien problem, czy jest możliwość rysowania SFML'em na oknie z Winapi ? Chodzi mi o to, że np tworząc okno w SFML podaje w parametrze konstruktora uchwyt okna z WINAPI (HWND) A SFML obsługuje to okno, i mogę wyswietlać sprajty i teksty ? |
|
maly |
» 2014-06-13 16:08:17 |
|
pekfos |
» 2014-06-20 22:44:55 Nie możesz w SFML 'utworzyć' okna na istniejącym oknie z WinAPI. Możesz za to pobrać uchwyt okna utworzonego od zera przez SFML za pomocą sf::Window::getSystemHandle(). |
|
Grzegorz92 |
» 2020-08-05 15:25:59 Oczywiscie ze mozna rysowac sfmlem na win32 tylko musisz zrobic tak jak na tej stronie i obslugujesz komunikaty w WinMain https://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/graphics-win32.php ale np. Nie da sie obsługiwać myszki/klawiatury z sfmla w win32 bo nie przekazuje sygnalu do glownej petli okna sfml |
|
« 1 » |